خبرگزاری کار ایران

توضیحات فیس بوکی استاندار سیستان در مورد خبر شهادت مرزبان ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۳۷۷

خبرشهادت گروهبان دانایی فرد مرزبان شهید موجبات تالم و تاثر همه انسانهای ازاده و حق طلب را در پی داشته و افکار عمومی را شدیدا نیز جریحه دار و داغدار نمود واز سوئی بسیار بر مردمان استان نیز در شرایطی که استان در مسیر درست توسعه و ترقی واقع گردد سخت نگران وناراحت نمود.

استاندار سیستان و بلوچستان در مطلبی در صفحه شخصی خود در فیس بوک شهادت یکی از مرزبانان ایرانی را تسلیت گفت و از شوری فتوی، علما، ریش سفیدان، سرداران و تشکلهای غیر دولتی خواست منطبق با نیاز زمان عمل و بیش از این نگذارند که منافع منطقه تحت الشعاع خرده شرارت‌های بی‌تاثیر بر کلان کشور مسائل منطقه را ضعیف و شکننده کنند.

به گزارش ایلنا متن منتشره در صفحه فیس بوک علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان به این شرح است:

سلام خبرشهادت گروهبان دانایی فرد مرزبان شهید موجبات تالم و تاثر همه انسانهای ازاده و حق طلب را در پی داشته و افکار عمومی را شدیدا نیز جریحه دار و داغدار نمود واز سوئی بسیار بر مردمان استان نیز در شرایطی که استان در مسیر درست توسعه و ترقی واقع گردد سخت نگران وناراحت نمود.

بی تردید بی توجهی اشرار به خواست گروههای مرجع مردمی تبعات خاصی را بدنبال خواهد داشت که مطمئنا این روند زیانش برای منطقه بیش از هر چیزی دیگر است. همه می‌دانند که استان در بدترین شرایط از حیثبیکاری به همین دلائل برخوردار و با وجود زیر ساخت های مناسب و یا در دست اقدام این نوع شرارتها اسیبش متوجه منطقه و مردمان خواهد بود و قطعا در کنار این رفتارهای خسارت زا راحت نخواهند گذشت و ادامه این شرائط را به نفع هیچکس و یا جریانی نمیدانند.

پس بهتر است همگان بخصوص شوری فتوی و علما وریش سفیدان و سرداران محترم وتشکلهای غیر دولتی و.. منطبق با نیاز زمان عمل و بیش از این نگذارند منافع منطقه تحت الشعاع خرده شرارتهای بی تاثیر بر کلان کشور مسائل منطقه را ضعیف و شکننده نماید.

درود و صلوات بر روح شهیدان بخصوص اسرائی که در اسارت به شهادت می رسند و حداقل حقوق را برای ایشان در نظر نمیگیرند نظرات مردم که بیشترین خسارت را متحمل می‌گردند برای ادامه کار ضروری خواهد بود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز