خبرگزاری کار ایران

سرلشکر فیروزآبادی:

تاریا کرونبرگ برنده جایزه امسال باروت خیس خواهد بود

کد خبر : ۱۵۲۹۴۳

طبق اخباری که از نظرسنجی‌های مردمی رسیده است، خانم کرونبرگ برنده جایزه امسال باروت خیس خواهد بود که به دلیل رفتار خصمانه‌اش به او اختصاص یافته است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: طبق اخباری که از نظرسنجی‌های مردمی رسیده است، خانم کرونبرگ برنده جایزه امسال باروت خیس خواهد بود که به دلیل رفتار خصمانه‌اش به او اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بسیج، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص جایزه باروت خیس، اظهار داشت: جایزه باروت خیس ابتکاری با نمک و خوش ذوق است به این دلیل که یکی از مسئولین بین‌المللی که رفتار ابرسرمایه‌داری را افشا می‌کند، به عنوان گیرنده این جایزه انتخاب می‌شود.

وی در ادامه گفت: این افراد با رفتار خصمانه خود با ملت ایران به نفع انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.

فیروزآبادی در رابطه با کاندیدای امسال جایزه باروت خیس خاطرنشان کرد: طبق اخباری که از نظرسنجی‌های مردمی رسیده است، خانم کرونبرگ برنده جایزه امسال باروت خیس خواهد بود که به دلیل رفتار خصمانه‌اش در سال گذشته به او اختصاص یافته است.

«تاریا کرونبرگ» رئیس کمیته امور خارجی پارلمان اروپا است که اخیرا در راس هیئتی با هدف همکاری‌های بین المللی و دیدار با سران قوا و وزرا و برخی از مسئولین کشور به ایران سفر کرده بود و در خفا با برخی از اعضای جریان فتنه دیدار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز