خبرگزاری کار ایران

غرویان در گفت وگو با ایلنا:

هدف افراطیون برهم زدن آرامش کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۴۴۹

مقام معظم رهبری چند پیش در صحبت‌هایشان به گروه‌های تندرو تذکر دادند و خاطرنشان کردند که انتقاداتشان باید ملایم و مستدل باشد و نباید به شکلی باشد که منافع ملی کشورمان را به خطر بیاندازد.

یک استاد سطوح عالی حوزه هدف افراطیون را برهم زدن آرامش کشور دانست و تاکید کرد: این گروه‌ها خودمحور و منفعت‌محور هستند.

آیت‌الله محسن غرویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص افراطی‌گری‌های بعضی از افراد و گروه‌های سیاسی گفت: افراطیون بیشتر بر اساس هیجانات و احساسات دینی و مذهبی صحبت می‌کنند و کارشان را پیش می‌برند.

وی ادامه داد: آنها در خصوص رفتارها و اقداماتشان مستدل و منطقی حرف نمی‌زنند و جوانانی که دارای احساسات پاک مذهبی و انقلابی هستند را تحت تاثیر قرار می‌دهند مگرنه عقلا و عالمان تحت تاثیر این افراد قرار نمی‌گیرند.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی(ص) با بیان اینکه کشور پس از انتخابات ریاست جمهوری از یک آرامش نسبی برخوردار شده است، ابراز کرد: این جوسازی‌ها و موج‌آفرینی‌ها تاثیراتی بر روند فضای سیاسی کشور دارد و افراطیون می‌خواهند این فضای آرامش نسبی را تحت تاثیر قرار بدهند و در این شرایط باید نخبگان و روحانیت آرامش خود را حفظ کنند تا آرامش کشور از بین نرود.

غرویان ادامه داد: مقام معظم رهبری چند پیش در صحبت‌هایشان به گروه‌های تندرو تذکر دادند و خاطرنشان کردند که انتقاداتشان باید ملایم و مستدل باشد و نباید به شکلی باشد که منافع ملی کشورمان را به خطر بیاندازد.

این استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در برابر افراطی‌گری چه در میان اصلاح‌طلبان و چه در میان اصولگرایان ایستاده اند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید محوریت رهبری را بپذیرند، خاطرنشان کرد: این گروه‌ها خودمحور و منفعت‌محور هستند و این درست نیست. وقتی محوریت رهبری را بپذیریم آن وقت هم منافع و امنیت ملی حفظ می‌شود و هم شاهد افراطی‌گری نخواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز