خبرگزاری کار ایران

حمله به اتومبیل نماینده مجلس هشتم توسط فردی ناشناس

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۰۴

روز جمعه(۲ اسفند ماه) در حالیکه داریوش قنبری نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم با اتومبیل خود در حال تردد در جاده ایلام به تهران بود، در حوالی بیستون مورد حمله فردی ناشناس قرار گرفت.

روز جمعه(۲ اسفند ماه) در حالیکه داریوش قنبری نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم با اتومبیل مگان خود در حال تردد در جاده ایلام به تهران بود، در حوالی بیستون مورد حمله فردی ناشناس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وی در این خصوص عنوان کرد که این فرد که به همراه چند اتومبیل در شانه خاکی جاده توقف کرده بود با دیدن اتومبیل من با یک وسیله تیز آهنی مثل چنگک به من حمله کرد و به برخی از نقاط ماشین از جمله لاستیک آسیب رساند در اثر همین من از جاده منحرف شدم.

قنبری با بیان اینکه من بارها در این جاده تررد داشتم و تاکنون چنین اتفاقی سابقه نداشته است، گفت: علیرفم اینکه اتومبیلم با توجه به پنچر شدن لاستیک به سختی حرکت می‌کرد، اما از ترس فرد حمله کننده در شانه خاکی توقف نکردم و به هر زحمتی بود خود را به یک کیلومتر جلوتر و اولین پلیس راه رساندم.

وی ادامه داد: با اعلام اطلاعات لازم به پلیس به همراه آنها با اتومبیل پلیس به همان محل رفتیم، اما دیگر فرد حمله کننده کنار جاده آنجا نبود.

قنبری گفت: علاوه بر اعلام مساله به پلیس بیستون با ورود به تهران نیز این مساله را از طریق پلیس پیگیری کردم، آنها برای شناسایی فرد مورد نظر به من اطمینان دادند، امیدوارم با پیگیری پلیس دیگر شاهد این اقدامات در جاده های کشور نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز