خبرگزاری کار ایران

واکنش سرلشکر فیروزآبادی به تحولات اوکراین

کد خبر : ۱۴۸۴۶۴

درسی که آمریکا و غربی‌های معتقد به لیبرال دموکراسی در اوکراین به ملت این کشور دادند، عبرتی تاریخی برای همه ملت‌های مستقل است که مراقب لبخند‌ها و ایده‌های شیطانی ابر سرمایه‌داری باشند و فریب استکبار و عوامل آن را نخورند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به تحولات و حوادثاخیر در اوکراین، گفت: آنچه در اوکراین و در کی‌یف اتفاق افتاد، انقلاب برای فرار از استقلال به سمت وابستگی بود.

به گزارش ایلنا، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در واکنش به آنچه در عرصه تحولات و حوادثکشور اوکراین پدید آمده است، اظهار کرد: تغییر نام میدان «استقلال» به «یورو» در کیف پایتخت اوکراین، نماد حکایتی است که با حمایت آمریکا و اروپا برای فرار این کشور از استقلال به وابستگی رقم خورد.

وی افزود: دویست سال است که ملت‌های جهان برای استقلال مبارزه می‌کنند و همه کشور‌ها روز ملی را در استقلال خود قرار می‌داده‌اند.

فیروزآبادی با درس‌آموز خواندن تحولات اوکراین برای سایر جوامع و ملل تصریح کرد: درسی که آمریکا و غربی‌های معتقد به لیبرال دموکراسی در اوکراین به ملت این کشور دادند، عبرتی تاریخی برای همه ملت‌های مستقل است که مراقب لبخند‌ها و ایده‌های شیطانی ابر سرمایه‌داری باشند و فریب استکبار و عوامل آن را نخورند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: ما برای ملت اوکراین آرزوی خوشبختی می‌کنیم ولی این عبرتی است که نمی‌توان از ذکر آن خودداری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز