خبرگزاری کار ایران

بیانیه خانه احزاب به مناسبت ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۳۸

شورای مرکزی خانه احزاب ایران از همه احزاب و تشکل‌های سیاسی و آحاد جامعه می‌خواهد با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون گذشته در تقویت وحدت و همبستگی ملی و دفاع از ارزش‌های انسانی و دینی انقلاب اسلامی بکوشند.

ایلنا: خانه احزاب به مناسبت ۲۲بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه به لزوم حضور نهادها و تشکل‌های سیاسی و صنفی در راهپیمایی این روز تاکید شده است.

متن کامل این بیانیه در ادامه میآید:

۲۲بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور نهضت آزادیخواهانه، استقلال طلبانه و عدالت‌جویانه ملتی است که در سال ۱۳۵۷ با اتکا به آرمان‌های بلند امام خمینی و شهیدان و مجاهدانی که در طول تاریخ، حرکت خود را مبتنی بر کرامت انسانی و معنویت بنیان نهاده بودند به ثمر نشست و با شعار محوری «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» زمینه تشکیل حکومتی بر پایه مردمسالاری دینی را فراهم آورد.

بدیهی است احزاب و تشکل‌های صنفی و سیاسی به عنوان نهادهای پیشرو جامعه، برای تحقق مردمسالاری بیشترین نقش را دارند و با بهره‌گیری از اصول مصرح قانون اساسی که میثاق ملی ایرانیان و خون بهای شهیدان است بایستی که همواره در صحنه تلاش و فعالیت حضور داشته و از دستاوردهای انقلاب در این بخش صیانت کنند.

شورای مرکزی خانه احزاب ایران ضمن گرامیداشت این مناسبت فرخنده؛ از همه احزاب و تشکل‌های سیاسی و آحاد جامعه می‌خواهد با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون گذشته در تقویت وحدت و همبستگی ملی و دفاع از ارزش‌های انسانی و دینی انقلاب اسلامی بکوشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز