خبرگزاری کار ایران

بیانیه کنگره شهدای روحانی به مناسبت درگذشت والده اولین روحانی شهید دفاع مقدس

کد خبر : ۱۴۰۷۲۸

شهید قنوتی در دامن مادری پرورش یافت که بعد از به شهادت رساندن شهید قنوتی عراقی‌ها فریاد زدند یک خمینی را کشتیم. درود خدا و اولیاء پاکش بر شهید قنوتی و سلام بر مادر مرحومه‌اش که امروز دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

ستاد کنگره شهدای روحانی به مناسبت درگذشت مادر اولین روحانی شهید دفاع مقدس محمد حسن شریف قنوتی بیانیه‌ای منتشر نمود.

به گزارش ایلنا به نقل از سپاه نیوز؛ در پی درگذشت بانو مکیه قنواتی‌نژاد والده مکرمه حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن شریف قنوتی اولین روحانی شهید دفاع مقدس ستاد کنگره شهدای روحانی بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

سلام بر مادران شهداء، آنهایی که دل را به نور توحید افروختند و با این مشعل جز خدا را ندیدند فقدان شما اثبات بودن دیروز، نبودن امروز و بودن فردا است تا مرز الحاق فنا در بقا و ناپیدا در پیدا از شما فرزندی متولّد شد که اسوه ایثار، مقاوم، شجاع و باتقوا بود. شهید قنوتی در دامن مادری پرورش یافت که بعد از به شهادت رساندن شهید قنوتی عراقی‌ها فریاد زدند یک خمینی را کشتیم. درود خدا و اولیاء پاکش بر شهید قنوتی و سلام بر مادر مرحومه‌اش که امروز دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

کنگره شهدای روحانی ضمن عرض تسلیت درگذشت والده اولین شهید روحانی دفاع مقدس شهید شریف قنوتی و همسر مجاهد سلحشور شیخ محمود را به بازماندگان آن مرحومه و فرزندان عزیز شهید قنوتی تسلیت گفته و علّو درجات الهی را برای آن مرحومه و بازماندگان خواستاریم.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

گفتنی است؛ شهید حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن شریف قنوتی در سال ۱۳۵۹در خرمشهر و در مصاف با متجاوزین بعثی به شهادت رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز