خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه؛

درگذشت مرحوم معتمد‌نژاد فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است

کد خبر : ۱۲۶۹۶۸

مرحوم استاد معتمدنژاد حدود نیم قرن از حیات پربار خود را وقف تولید علم و دانش در حوزه‌های ارتباطات، روزنامه‌نگاری و حقوق مطبوعات کرد و توانست علاوه بر بومی‌سازی دانش روزنامه‌نگاری و ترویج اخلاق حرفه‌ای فعالیت مطبوعاتی، شاگردان برجسته و نخبگان زبده‌ای را نیز در این حوزه تربیت نماید.

مدیرکل روابط عمومی قوه‌قضاییه با صدور پیامی درگذشت مرحوم دکتر کاظم معتمدنژاد را تسلیت گفت و اظهار کرد: بی‌شک ضایعه از دست دادن مرحوم معتمد نژاد بنیانگذار و چهره ماندگار علوم ارتباطات و احیاگر آموزش روزنامه‌نگاری برای جامعه رسانه‌ای و ارتباطات کشور فقدانی بزرگ و جبران ناپذیر است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسم ا… الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت دکتر کاظم معتمد‌نژاد استاد برجسته علوم ارتباطات موجب تأثر و تأسف جامعه رسانه‌ای گردید.

بی‌شک ضایعه از دست دادن مرحوم معتمدنژاد بنیانگذار و چهره ماندگار علوم ارتباطات و احیاگر آموزش روزنامه‌نگاری برای جامعه رسانه‌ای و ارتباطات کشور فقدانی بزرگ و جبران ناپذیر است.

این استاد پر تلاش، با علاقه و جدیت تمام در طول عمر پر برکت خود به صورت مستمر در راه اعتلای علوم ارتباطات و رسانه گام برداشت به طوری که بسیاری از فعالیت‌های علمی ماندگار وی به عنوان منشأ تحولاتی بزرگ در پیشرفت علم ارتباطات در ایران شد.

مرحوم استاد معتمدنژاد حدود نیم قرن از حیات پربار خود را وقف تولید علم و دانش در حوزه‌های ارتباطات، روزنامه‌نگاری و حقوق مطبوعات کرد و توانست علاوه بر بومی‌سازی دانش روزنامه‌نگاری و ترویج اخلاق حرفه‌ای فعالیت مطبوعاتی، شاگردان برجسته و نخبگان زبده‌ای را نیز در این حوزه تربیت نماید و به یقین آینده ارتباطات و روزنامه‌نگاری ایران نیز مرهون خدمات و زحمات ارزنده مرحوم دکتر معتمد‌نژاد خواهد بود.

غم فراق مرحوم استاد معتمد‌نژاد فعالان عرصه رسانه را داغدار نمود، اینجانب از طرف خود و همه متولیان امر خطیر اطلاع ‌رسانی در دستگاه قضایی سراسر کشور این ضایعه دردناک را به خانواده محترم ایشان و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت عرض می نمایم و از خداوند بزرگ برای آن مرحوم علو درجات مسئلت دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز