خبرگزاری کار ایران

در دیدار با استاندار تهران مطرح شد؛

هشدار ایت الله مکارم شیرازی نسبت به برگزاری جشن طلاق در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۹۰

اگر اعتدال عملی نشود، در آینده دچار مشکلاتی خواهیم شد؛ از این رو باید اعتدال را انشاءالله در تمامی جنبه‌ها و سطوح رعایت کرد.

آیت الله مکارم شیرازی نسبت به وقوع جشن طلاق در برخی مناطق استان تهران هشدار داد و تصریح کرد: مغضوب‌ترین امر در نزد خدای متعال طلاق است و این مساله باید به صورت علمی و دقیق کار‌شناسی و آسیب‌شناسی شود.
به گزارش ایلنا، این مرجع تقلید در دیدار استاندار تهران، این استان را از مهم‌ترین و حساسترین استان‌های کشور دانسته و تاکید کرد: اگر مشکلات اخلاقی کشور را محاسبه کنیم، ممکن است پنجاه درصد آن در این شهر به ویژه مناطق شمالی آن باشد.
وی با بیان اینکه حل این مشکلات نیازمند اراده جمعی است، تصریح کردند: تمام ارگان‌ها باید دست به دست هم داده و کمک کنند تا مشکلات شهر تهران به ویژه مشکلات فرهنگی و اخلاقی حل شود.
این مرجع تقلدی با با تاکید بر اینکه شورای فرهنگ عمومی تهران نقش کلیدی در این راستا دارد، خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات ناشی از ورود فرهنگ‌های بیگانه به کشور به ویژه شهر تهران است، از این رو مدخل‌های ورودی و خروجی باید تحت نظر باشد.
آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه نباید از حل مشکلات ناامید شد، افزود: نباید تصور شود به دلیل اینکه همه مشکلات حل نمی‌شود، دست روی دست بگذاریم و به اندازه توان مشکلات را حل نکنیم.
وی نسبت به وقوع جشن طلاق در برخی مناطق استان تهران هشدار داد و تصریح کرد: مغضوب‌ترین امر در نزد خدای متعال طلاق است و این مساله باید به صورت علمی و دقیق کار‌شناسی و آسیب‌شناسی شود.
وی با انتقاد از غربزدگی برخی افراد، گفت: برخی افراد تفسیر درستی از آزادی ندارند؛ یک روزنامه مطلب زشتی را علیه مقدسات و ارزش‌های اسلامی و دینی می‌نویسد و بعد عده‌ای در مقام دفاع بر می‌آیند و ادعا می‌کنند باید آزادی باشد؛ این آزادی بر مبنای غربی است و به هیچ وجه قابل دفاع نیست.
آیت الله مکارم شیرازی، اعتدال را موضوعی مهم دانست و با بیان اینکه قرار گرفتن روی خط اعتدال کار آسانی نیست، یادآور شد: نباید اعتدال قول داده شده، از سوی مسؤولان دچار مشکل شود.
این مرجع تقلید ادامه داد: اگر اعتدال عملی نشود، در آینده دچار مشکلاتی خواهیم شد؛ از این رو باید اعتدال را انشاءالله در تمامی جنبه‌ها و سطوح رعایت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز