خبرگزاری کار ایران

سردار محمدرضا نقدی در مراسم تجدید میثاق بسیجیان با آرمان های امام(ره):

تا آزاد شدن همه سرزمین‌های اشغالی از چنگال مستکبران دست از مبارزه برنمی‌داریم

کد خبر : ۱۲۱۸۴۱

تحریم‌های استکبار جهانی علیه ایران کارساز نیست و آن‌ها بدانند اگر آب را هم روی ما ببندند عباس وار از ولایت دفاع می‌کنیم.

سردار محمدرضا نقدی در مراسم تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های امام خمینی(ره) مردم ایران و بسیجیان تا زمانی که همه سرزمین‌های اشغالی توسط مستکبران به اشغال درآمده است آزاد نشوند از مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی دست برنمی‌دارم و ملت ایران و دریادلان بسیجی بر آرمان‌های استکبار ستیزی خود ایستاده‌اند.
به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه بسیجیان بر عهدی که بسته‌اند ایستاده‌اند؛ اظهار داشت: بسیج نام، کرامت و اقتدارش را مدیون امام خمینی(ره) است و بسیجیان از همه وجودشان مایه گذاشته‌اند تا ولایت فقیه خیمه‌اش بر سر ملت بایستد.
نقدی افزود: ‌ ای امام اگر گفتی رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود ما می‌گوییم بر این عهد ایستاده‌ایم و امروز هزار و هفتصد وپنجاه فرمانده گردان بسیج آمده‌اند تا به امام خمینی(ره) بگویند با عهدی که با تو بسته‌ایم هستیم.
رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه تا وقتی با ولی امرمان در قدس نماز نگذاریم به مبارزه با استکبار ادامه می‌دهیم ابراز کرد: ما از امام خمینی آموخته‌ایم تا ظلم است مبارزه هم است.
وی به شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند اشاره کرد و افزود: ما اهل سازش نیستیم و کسانی که ما را تهدید می‌کنند بدانند ما مرد میدان شهامت و شجاعت و شهادت هستیم و ملت ایران برای صدور اجازه دفاع از مسلمانان سرزمین‌های اشغالی لحظه شماری می‌کنند.
نقدی افزود: فرماندهان گردان‌های بسیج از ما درخواست می‌کنند تا در میدان‌های رزم به مقابله با رژیم صهیونیستی بپردازند اما شرایط دست و پای ما را بسته است.
رئیس بسیج مستضعفین با اشاره به فشارهای دشمن بر مردم ایران گفت: ملت ایران آزمون‌های خود را پس داده‌اند و شرایط دست و پای جوانان و ملت ایران را بسته است.
نقدی با بیان اینکه مستکبران جهان به تحریم‌ها افتخار می‌کنند، خاطرنشان کرد: تحریم‌های استکبار جهانی علیه ایران کارساز نیست و آن‌ها بدانند اگر آب را هم روی ما ببندند عباس وار از ولایت دفاع می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز