خبرگزاری کار ایران

کاشفی با اشاره به طرح مباحثزودهنگام انتخاباتی:

اصولگرایان از پاسخ به عملکرد گذشته خود شانه‌خالی نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۷۷

هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا حق دارند به نوبه خود وارد عرصه انتخابات شوند اما مطرح کردن بحثهای انتخاباتی در حال حاضر خیلی یه صلاح کشور نیست.

رئیس خانه احزاب اظهار داشت: برخی از اصولگرایان تصور می کنند که با مطرح کردن بحثهای زودهنگام انتخاباتی و مطرح کردن بحث‌های جدید می‌توانند از پاسخ دادن به سوالاتی که در زمینه اقدامات گذشته شان مطرح می شود شانه خالی کنند.

حسین کاشفی در گفتگو با ایلنا، در ارزیابی خود از بحثهای انتخاباتی در جریان اصلاحات اظهار داشت: با توجه به انتخابات اخیر ریاست جمهوری، ضروری است که اصلاح طلبان در شرایط کنونی و با توجه به رفتار های اخیر مجلس تمام تلاش خود را در جهت تقویت دولت به کار گیرند.

وی در توضیح این مطب گفت: در حال حاضر اصلاح طلبان باید بکوشند که دولت را در تحقق برنامه های خود در رابطه با حقوق و آزادی های مدنی و سیاست خارجی و همچنین رفع تنگناهای ایجاد شده در کشور یاری دهند تا در نتیجه رفع این تنگناها مردم بتوانند به اصلاح طلبان اعتماد بیشتری پیدا کنند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شائبه راه اندازی بحثهای زودهنگام انتخاباتی از جانب اصولگرایان در جریانات اصلاح طلب در نتیجه قوت گرفتن کسب اکثریت کرسی های مجلس دهم از سوی اصلاح طلبان تصریح کرد: هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا حق دارند به نوبه خود وارد عرصه انتخابات شوند اما مطرح کردن بحثهای انتخاباتی در حال حاضر خیلی یه صلاح کشور نیست.

وی افزود: اصولگرایان به جای نگرانی از این موضوع باید در روش‌ها و برنامه‌های خود تجدید نظر کنند. زیرا بخشی از اصولگرایان در اتفاقات و تنگناهای به وجود آمده در کشور سهیم هستند.

وی گفت: برخی از اصولگرایان تصور می کنند که با مطرح کردن بحثهای زودهنگام انتخاباتی و مطرح کردن بحث‌های جدید می‌توانند از پاسخ دادن به سوالاتی که در زمینه اقدامات گذشته شان مطرح می شود شانه خالی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز