خبرگزاری کار ایران

معاون اول قوه قضاییه در جمع خبرنگاران:

ابهامات ترور دادستان زابل درحال بررسی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۰۵

ترور دادستان زابل نکات ابهام‌آمیزی دارد و این موضوع توسط دوستان ما در بخش امنیتی درحال برررسی است.

معاون اول قوه قضاییه درخصوص اقدامات این قوه برای ترور دادستان زابل تصریح کرد: پیگیری‌های لازم در این مورد در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، سیدابراهیم رییسی در حاشیه مراسم بزرگداشت حبیب‌الله عسگراولادی که در مسجد ارگ تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که اقدامات قوه قضاییه در مورد ترور دادستان زابل، چه بوده است، اظهار کرد: پیگیری‌های لازم در این مورد در حال انجام است.

وی درمورد اقدامات دستگاه‌های امنیتی در واکنش به اقدامات گروهکی به نام جیش‌العدل که مسوولیت ترور دادستان زابل را برعهده گرفته است، با بیان اینکه این موضوع نکات ابهام‌آمیزی دارد، گفت: این موضوع درحال بررسی است و دوستان ما در بخش امنیتی درحال برررسی این موضوع هستند.

رییسی در ادامه به ابعاد شخصیتی حبیب‌الله عسگراولادی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه عسگراولادی فردی آمر به معروف و ناهی از منکر بود، ‌خاطرنشان کرد: عسگراولادی به این دلیل ناهی از منکر است که مقابل حکومت ستمشاهی ایستادگی کرد و همچنین آمر به معروف است که پس از پیروزی انقلاب به حمایت از برقراری نظام جمهوری اسلامی پرداخت.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه عسگراولادی حقیقتا حامی ولایت فقیه بود، با اشاره به قرار گرفتن در ایام عاشورای حسینی اظهار کرد: چنانچه بخواهیم اکنون چهره‌ای الگو در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه معرفی کنیم آن چهره حبیب‌الله عسگراولادی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز