خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله مهدوی‌کنی در جمع خبرنگاران:

عسگر اولادی هیچ از خط روحانیت جدا نشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۵۳

آقای عسگر اولادی از نظر سیاسی مرد بزرگی بود و واسطه ارتباط ایشان با حضرت امام(ره) من بودم. ایشان هیچگاه ارتباطش را با امام(ره) قطع نکرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: آقای عسگر اولادی هیچ‌گاه از روحانیت و خط اصیل انقلاب جدا نشد و مقید بود از روحانیت هیچوقت جدا نشود.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی که صبح امروز(۱۶ آبان) در مراسم تشییع پیکر حبیب‌الله عسکراولادی در مدرسه شهید مطهری حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: عسگر اولادی واقعاً به انقلاب اعتقاد داشت و معتقد بود حساب و کتابی در زندگی است.

وی افزود: آقای عسکراولادی از نظر سیاسی مرد بزرگی بود و واسطه ارتباط ایشان با حضرت امام(ره) من بودم و ایشان هیچگاه ارتباطش را با امام(ره) قطع نکرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بعد از امام به رهبری احترام خاصی داشت؛ در مسائل سیاسی، روحیه امداد و مساعدت با محرومین را داشت و حتی در دوران انقلاب وقتی مسئله کمبود‌ها پیش آمد کمیته امداد به رهبری ایشان مشکلات مردم را حل کرد.

آیت‌الله مهدوی کنی اضافه کرد: امروز که آقای عسکر اولادی از دنیا رفته است همیشه در مسیر خدمت به انقلاب و رهبری بودند.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر اخلاق سیاسی مرحوم عسگراولادی در فضای سیاسی احساس می‌شود، تاکید کرد: آقای عسگر اولادی هیچ‌گاه از روحانیت و خط اصیل انقلاب جدا نشد و مقید بود از روحانیت هیچوقت جدا نشود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز