خبرگزاری کار ایران

سید رضا اکرمی در گفتگو با ایلنا:

مهمترین علت ضعف احزاب نبود افراد تشکیلاتی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۰۱

احزاب تاثیر گذار بسیار کمی در کشور وجود دارد و باید با ایجاد تشکل‌ها و پیروی از قانون این خلاء را در کشور جبران کرد / پس از حزب جمهوری اسلامی، شاهد شکل گیری حزبی با آن میزان از موفقیت نبوده‌ایم.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: کسانی که طرفدار و علاقمند به فعالیت حزبی باشند می‌توانند با ثبت نام و پیروی از قوانین مشخص شده شروع به کار کنند.

سید رضا اکرمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا بیان کرد: در کشور ما کار حزبی جا نیافتاده است و احزاب اثرگذار در روند سیاسی کشور بسیار کم هستند.

وی ادامه داد: احزاب تاثیر گذار بسیار کمی در کشور وجود دارد و باید با ایجاد تشکل‌ها و پیروی از قانون این خلاء را در کشور جبران کرد.

اکرمی توضیح داد: رئیس جمهور موافق اجرای قانون در همهٔ موارد است و با توجه به اینکه ایشان به دنبال این هستند که افراد به کار سیاسی و اجتماعی بپردازند می‌توان به آینده احزاب امیدوار بود.

وی در پاسخ به این سوال که ضعف احزاب را در کشور در چه زمینه‌ای می‌بیند گفت: برای عملکرد ضعیف احزاب علل گوناگون وجود دارد اما نبود افراد تشکیلاتی شاید مهم‌ترین علت ضعف در این زمینه باشد.

اکرمی ابراز داشت: زمانی که احزاب با روند قانونی شکل بگیرند و مرامنامه و اساسنامه خود را تدوین کنند و به عضوگیری بپردازند می‌توانند موفق عمل کنند.

وی در پایان به حزب جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: پس از حزب جمهوری اسلامی، شاهد شکل گیری حزبی با آن میزان از موفقیت نبوده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز