خبرگزاری کار ایران

برای رسیدگی به اختلاف نظر وکیل و بازپرس پرونده ستار بهشتی؛

جلسه دادگاه ستار بهشتی به تعویق افتاد

کد خبر : ۱۱۱۵۶۵

امروز وقتی برای مطالعه پرونده به دادگاه رفته بودم قاضی به من گفت که جلسه ۵ آبان منتفی شده و قرار است به اختلافات من و بازپرس پرونده رسیدگی شود / متهم پرونده هم اکنون در زندان است.

وکیل پرونده ستار بهشتی گفت: امروز وقتی برای مطالعه پرونده به دادگاه رفته بودم قاضی به من گفت که جلسه ۵ آبان منتفی شده و قرار است به اختلافات من و بازپرس پرونده رسیدگی شود.

گیتی پورفاضل در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه قرار بود دادگاه ستار بهشتی در ۵ آبان ماه برگزار شود، گفت: من نسبت به این مسئله اعتراض داشتم چرا که در خصوص پرونده بین من و بازپرس اختلافاتی وجود داشت که ابتدا باید به آن رسیدگی می‌شد و بعد از آن قرار جلسه دادگاه گذاشته می‌شد.

وی درباره دلیل اختلاف خود با بازپرس پرونده گفت: بنده معتقدم که قتل عمد رخ داده اما بازپرس بر شبه عمد بودن قتل اصرار داشت بنابراین باید نوع قتل مشخص می‌شد تا دادگاهی که صلاحیت رسیدگی به این مسئله را دارد نیز معین شود.

وی افزود: در صورتی که ثابت شود قتل عمد رخ داده است این مسئله باید به دادگاه کیفری استان برود اما در صورت تشخیص شبه عمد بودن آن مسئله در دادگاه کیفری کارکنان دولت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. بنابراین اعتراض من بر این بود که وقتی چنین مسئله‌ای مشخص نشده است در کدام دادگاه قرار است به این مسئله رسیدگی شود.

وکیل پرونده ستار بهشتی با اشاره به اینکه امروز بنده برای مطالعه پرونده به دادگاه رفته بودم یادآور شد: امروز وقتی برای مطالعه پرونده به دادگاه رفته بودم قاضی به من گفت که جلسه ۵ آبان منتفی شده و قرار است به اختلافات من و بازپرس پرونده رسیدگی شود.

پورفاضل گفت: به دلیل اینکه این مساله کتبا به من ابلاغ نشده ۵ آبان در دادگاه حاضر خواهم شد و بخشی از دفاعیات خود را نیز آماده کرده‌ام.

وی گفت: متهم پرونده هم اکنون در زندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز