خبرگزاری کار ایران

آیت اله تاکندی، نماینده سابق خبرگان رهبری:

اصلاح طلبان از روحانی مطالبه‌ جناحی ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۰۶

انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران، امری الهی بود / ادبیات کوچه بازاری در مجامع بین المللی جای خود را به ادبیات دیپلماتیک و عقلانی داده است.

ایلنا: نماینده سابق مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور امری الهی بود.

به گزارش ایلنا، آیت اله شیخ محمدی تاکندی در نشست جمعی از فعالان ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان قزوین افزود: متاسفانه در هشت سال گذشته فضای خوبی در کشور نبود ولی با وجود انتخاب دکتر روحانی خواستهٔ اکثریت مردم محقق شد و ما اصلاح طلبان مطالبه‌ای نداریم.

وی به اتفاقات قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اخیر اشاره کرد و افزود: پس از رد صلاحیت آیت اله هاشمی رفسنجانی بنده شخصا احساس خوبی نداشته و تا اینکه با حضور و انتخاب دکتر روحانی که انتخاب ایشان امری الهی بوده و از کارهایی بوده که خداوند متعال در زمان انبیا انجام می‌دادند فضای کشور فضا مناسبی شد.

این مدرس حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه پس از رد صلاحیت آیت اله هاشمی رفسنجانی تفالی به قرآن زدم که این گونه آمد که اگر پروردگار بخواهد دری را ببندد هیچ کس در عالم نمی‌تواند آنرا بگشاید و اگر بخواهد بابی را مفتوح نماید احدی نخواهد توانست انرا بگشاید، ادامه داد: با ورود دکتر حسن روحانی به عنوان چهره‌ای برجسته و شخصیتی وارسته به انتخابات، جامعه به آرامش خاطر قلبی دست یافت.

وی ادامه داد: امروز نیز شاهد هستیم که ادبیات کوچه بازاری در مجامع بین المللی جای خود را به ادبیات دیپلماتیک و عقلانی داده است.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد: چاپ مقالات سید محمد خاتمی و دکتر حسن روحانی در رسانه‌های خارجی و نیز سخنرانی رییس جمهور ایالات متحده و تغییر ادبیات ایشان نیز نشان دهنده این موضوع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز