خبرگزاری کار ایران

سامانه متحرک‌سازی شده S - ۲۰۰ در رژه نیروهای مسلح رونمایی شد

کد خبر : ۱۰۶۶۹۸

سامانه متحرک‌سازی شده S - ۲۰۰ در جریان رژه بزرگ ۳۱ شهریور نیروهای مسلح کشورمان در آغاز هفته دفاع مقدس رونمایی شد و از مقابل جایگاه عبور کرد.

سامانه متحرک‌سازی شده S - ۲۰۰ در رژه نیروهای مسلح از مقابل جایگاه عبور کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سامانه متحرک‌سازی شده S - ۲۰۰ در جریان رژه بزرگ ۳۱ شهریور نیروهای مسلح کشورمان در آغاز هفته دفاع مقدس رونمایی شد و از مقابل جایگاه عبور کرد.

مراسم رژه ۳۱ شهریور در دو بخش پیاده و محمول برگزار شد که در بخش پیاده نظام یگان های ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بیسیج عشایر از مقابل جایگه عبور کردند.

اقوام ایرانی مثل کرد، لر، ترک، بلوچ و ترکمن در قالب بسیج عشایر به اجرای رژه پرداختند که حضور آنها با لباس های محلی جلوه ویژه ای به مراسم امسال داده بود.

در بخش یگان های محمول نیز موشک فکور۹۰ که بر روی جنگنده F۱۴ نصب می‌شود در کنار بمب‌های هوشمند قاصد از مقابل جایگاه عبور کرد که نمایش موشک فکور نیز برای اولین بار در رژه صورت گرفت.

رادارها نیز حضور چشمگیری در رژه داشتند و رادارهای ملی، شهاب، ثامن، مطلع الفجر، کاستا، نبو و همچنین پیشرفته‌ترین سامانه ارتباطی سیار(تروپواسکتر تاکتیکی) نیز به نمایش گذاشته شدند.

قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌ الانبیا(ص) سامانه‌های موشکی خود از جمله سامانه موشکی برد بلند S۲۰۰ و سامانه موشکی یازهرا(س) ۳، راپیر، اسکایگارد و شاهین را هم به رژه آورده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز