خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه حزب موتلفه اسلامی درباره وضعیت عسگر اولادی

کد خبر : ۱۰۶۵۹۴

بنابر نظر پزشکان معالج، وضعیت حبیب الله عسگراولادی رو به بهبود است و پیشرفت بسیار خوبی در سلامتی ایشان حاصل شده است

حبیب‌الله عسگراولادی معتمد امام و رهبری بار دیگر از تمامی مسئولان و شخصیت های کشوری و لشگری و اشخاصی که در این مدت از طریق پیام و حضور در بیمارستان جویای حال ایشان بوده اند کمال تشکر و قدردانی دارد.

به گزارش ایلنا، با سلام و درود بر محمد و آل محمد، به استحضار مردم عزیز میهن اسلامی و دوستداران حاج حبیب‌الله عسگراولادی از پیشکسوتان نهضت امام خمینی(ره) و از یاران دیرین مقام معظم رهبری که اکنون به عنوان نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی(ره)، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو هیات مدیره بنیاد مستضعفان و رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری مشغول فعالیت هستند، می‌رساند ایشان به دلیل عمل قلب همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستانهای تهران بستری می‌باشند.

بنابر نظر پزشکان معالج، وضعیت ایشان بحمدالله رو به بهبود است و پیشرفت بسیار خوبی در سلامتی ایشان حاصل شده است و انشاء الله تا روزهای آینده به قسمت بخش بیمارستان منتقل می‌شوند.

آقای حبیب‌الله عسگراولادی معتمد امام و رهبری بار دیگر از تمامی مسئولان و شخصیت های کشوری و لشگری و اشخاصی که در این مدت از طریق پیام و حضور در بیمارستان جویای حال ایشان بوده‌اند کمال تشکر و قدردانی دارد.

حزب موتلفه اسلامی ضمن آرزوی سلامتی و شفای همه بیماران به خصوص آقای عسگر اولادی، از تمامی کسانی که پیگیر وضعیت جسمانی ایشان هستند تشکر می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز