خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه عاشورا اعلام کرد؛

بسیج مردم مهمترین هنر امام راحل در دوران دفاع مقدس بود

کد خبر : ۱۰۶۴۲۹

فرمانده سپاه عاشورا تشکیل بسیج مردمی مهمترین هنر امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس دانست.

علی اکبر پورجمشیدیان اظهار داشت: امام خمینی(ره) با درایت و تیزبینی مثال زدنی توانست در آن شرایط بسیار سخت و پیچیده دفاع از آب و خاک کشور را به میان مردم ببرد و با بسیج تمام نیروها در طول هشت سال دفاع مقدس توانستیم بر دشمن تا بن دندان مسلح فایق آییم.

به گزارش ایلنا سردار علی اکبر پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در آغاز جنگ هشت ساله از نقش ممتاز رهبری نظام جمهوری اسلامی غافل بودند، اظهار کرد: آنها برای ضربه زدن به نظام نوپای اسلامی در منطقه تمام شرایط و وضعیت نیروهای مسلح و آمادگی دفاعی ایران را به دقت بررسی کرده بودند، اما از رهبری های داهیانه امام راحل در این بررسی ها غافل بودند.

پورجمشیدیان با بیان اینکه تهاجم دشمن بعثی با حمایت های آشکار و پنهان استکبار علیه ایران همه جانبه و گسترده بود، اظهارکرد: دشمن به هیچ عنوان تصور نمی کرد در فاصله کوتاهی نقشه های شوم آنها خنثی شده و رزمندگان اسلام به پیروزی های بزرگی دست یابند.

وی گفت: چنانچه دشمنان نظام و نظریه پردازان غربی نسبت به نقش امامت و رهبری در نظام جمهوری اسلامی آگاه بودند به هیچ عنوان دست به حماقتی همچون حمله نظامی به ایران نمی زدند.

پورجمشیدیان دستاوردهای دفاع مقدس برای ایران اسلامی را بسیار گسترده دانست و افزود: توسعه امروز ایران در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، فناوری و علوم دفاعی در سایه همین هشت سال دفاع مقدس حاصل شده است که باید قدردان آن باشیم.

وی توسعه و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه را از جمله دستاوردهای مهم دفاع مقدس بیان کرد که در سایه همین ویژگی ها ایران اسلامی توانسته در برابر تمام دنیای غرب و دشمنان خود ایستادگی کند.

فرمانده سپاه عاشورا نقش بسیج و سپاه در دوران دفاع مقدس را در کنار سایر نیروهای مسلح بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: بسیج مردمی و پاسداران انقلاب اسلامی در طول این سال ها عملیات های بزرگی همچون فتح المبین، والفجر هشت، بدر و خیبر را انجام دادند و ثمرات بسیار مهمی برای ارتش اسلام به همراه داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز