خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج طلاب کشور:

واسطه بین اسلامیت انقلاب و وحدت مردم را روحانیت برعهده دارند

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۶۱

مهم‌ترین رسالت بسیج طلاب، مانع شدن از نفوذ استکبار در حوزه‌های علمیه کشور است، روحانیت و طلاب همواره از گذشته تا آینده همپای نظام و انقلاب بوده‌اند.

رئیس سازمان بسیج طلاب کشور با اشاره به اینکه روحانیت در عرصه پیروزی انقلاب اسلامی حضوری پررنگ داشت، جامعه روحانی و طلاب در هر عرصه‌ای که لازم بود خدمت‌گزاری کرد، گفت: مهم‌ترین رسالت و وظیفه بسیج طلاب کشور ممانعت از نفوذ استکبار در حوزه‌های علمیه کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت‌الاسلام علی رضایی، در ششمین کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان در جمع طلاب اظهار داشت: تقدیم بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ شهید از جامعه روحانیت کشور در دوران دفاع مقدس گواه بر این مدعاست و استان ولایتمدار اصفهان نیز در این عرصه پیشتاز بوده است.

وی با بیان اینکه نقش روحانیت به عنوان یک نقش تعیین کننده در انقلاب اسلامی ایران مشخص است ادامه داد: اگر بخواهیم برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران سه عامل بسیار بزرگ و تأثیرگذار را بیان کنیم باید گفت عامل اسلامی بودن انقلاب نخستین عامل، دومین عامل وحدت و یکپارچگی مردم و در آخر عاملی که توانست از اسلامیت انقلاب و وحدت مردم ‌‌نهایت بهره‌برداری را برای پیروزی انقلاب کند، روحانیت و در رأس آن هدایت امام راحل بود.

رضایی تصریح کرد: مهم‌ترین رسالت بسیج طلاب مانع شدن از نفوذ استکبار در حوزه‌های علمیه کشور است، روحانیت و طلاب همواره از گذشته تا آینده همپای نظام و انقلاب بوده‌اند.

وی تأکید کرد: واسطه بین اسلامیت انقلاب و وحدت مردم را روحانیت برعهده داشت، در این زمینه روحانیت در راستای پیروزی انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف از جمله چاپ و نشر اعلامیه‌های امام راحل، رساله‌های امام، برگزاری نماز جماعت و سخنرانی‌هایی علیه رژیم پهلوی به منظور آگاه‌سازی جامعه نقش مهمی داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز