خبرگزاری کار ایران

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با ایلنا:

جبهه اصلاحات با رییس‌جمهور دیدار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۳۴

محورهای دیدار با آقای روحانی هنوز تعیین نشده اما به طور قطع در دیداری که این جبهه در آینده با رئیس جمهور دارد در خصوص مسائل جاری کشور صحبت خواهیم کرد / شورای اصلاحات در حال حاضر در آیین نامه نحوه تشکیل و اداره خود بازنگری‌هایی انجام می‌دهد که می‌تواند تمام ساختارهای این شورا از نحوه عضویت گرفته تا سیاست‌ها و برنامه‌های آتی خود را شامل شود.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از برنامه‌ریزی این نهاد مدنی برای دیدار با رییس‌دولت تدبیر و امید خبر داد.

احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره برنامه جبهه اصلاحات برای دیدار با رئیس جمهور، گفت: جبهه اصلاحات هنوز تصمیمی برای اینکه این دیدار را چگونه، کجا و یا در چه زمانی برگزار کند نگرفته و منتظر است تا روزهای نخست دولت که از روزهای فشرده و پرکار رئیس جمهور است، سپری شود تا بتواند با ایشان یک جلسه مشترک داشته باشد.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان ادامه داد: محورهای دیدار با آقای روحانی هنوز تعیین نشده اما به طور قطع در دیداری که این جبهه در آینده با رئیس جمهور دارد در خصوص مسائل جاری کشور و مشکلاتی که ممکن است در عرصه‌های مختلف رخ دهد، صحبت شود.

دبیر کل حزب همبستگی در خصوص برنامه‌های جبهه اصلاحات در روزهای آینده و احتمال برگزاری همایش بزرگ اصلاح‌طلبان گفت: جبهه اصلاحات به طور قطع برنامه‌ریزی‌هایی برای فعالیت‌های آینده خود خواهد داشت اما در حال حاضر نمی‌توان به موردی از آن‌ها اشاره کرد.

احمدی ادامه داد: شورای اصلاحات در حال حاضر در آیین نامه نحوه تشکیل و اداره خود بازنگری‌هایی انجام می‌دهد که می‌تواند تمام ساختارهای این شورا از نحوه عضویت گرفته تا سیاست‌ها و برنامه‌های آتی خود را شامل شود.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان همچنین با اشاره به ضرورت تدوین منشور اصلاح طلبی و با بیان اینکه این مطالبه از زمان خاتمی مطرح شده است، گفت: آقای خاتمی به عنوان پیر اصلاحات با یک گروه مشاور به این مساله پرداخته است. من نیز به عنوان یکی از همین مشاوران تنها در موارد جزئی ورود کرده‌ام. منشور اصلاح طلبی را آقای الویری پیگیری می‌کردند و بهتر است خود ایشان در مورد این مبحثتوضیح دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز