خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان در واکنش به تمدید بازداشت شیخ سلمان:

حکومت بحرین شرایط حساس و پیچیده منطقه را درک کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۵۶۴

استمرار سیاست سرکوب و خشونت در بحرین نگران کننده بوده و معتقدین به روش دموکراتیک و گفتگوی ملی را ناامید و این کشور را به سمت بحران بیشتر سوق خواهد داد که به نفع هیچ طرفی نخواهد بود.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در واکنش به تمدید بازداشت شیخ سلمان گفت: حکومت بحرین شرایط حساس و پیچیده منطقه را درک کند و هشدارهای مقامات سیاسی، مراجع دینی و خیرخواهان منطقه را جدی بگیرد.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبدالهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تمدید بازداشت شیخ سلمان گفت: حکومت بحرین شرایط حساس و پیچیده منطقه را درک کند و هشدارهای مقامات سیاسی، مراجع دینی و خیرخواهان منطقه را در ازادی فوری شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت دموکراتیک الوفاق جدی بگیرد.

وی افزود: بی تردید حکومت بحرین با نقض سیستماتیک حقوق بشر و تداوم چنین اقداماتی به افراط گرایان ادرس غلط داده و امنیت بحرین و منطقه را با مشکل مواجه می سازد.

امیرعبدالهیان خاطرنشان کرد: استمرار سیاست سرکوب و خشونت در بحرین نگران کننده بوده و معتقدین به روش دموکراتیک و گفتگوی ملی را ناامید و این کشور را به سمت بحران بیشتر سوق خواهد داد که به نفع هیچ طرفی نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دستگیری و بازداشت شیخ علی سلمان نشانگر وجود بحران جدی در این کشور است، بیان کرد: تهران خواستار توجه به راه حل سیاسی و گفتگوی واقعی ملی برای برون رفت از بحران موجود در بحرین است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز