خبرگزاری کار ایران

دور دوم گفتگوهای هسته‌ای ایران و آمریکا

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۹۴۹

درباره همه مسائلی که مطرح است٬ به‌خصوص بحثتحریم‌ها بحث‌های مفصلی هم درسطح معاونان و هم در سطح کارشناسی صورت گرفت.

دومین دور گفتگوهای دوجانبه ایران و آمریکا در سطح معاونان وزیران امورخارجه پیش از ظهر امروز٬ سه شنبه۱۰.۳۰دقیقه به‌وقت محلی سوییس و ۱بعدازظهر بوقت محلی ایران در هتل ویلسون ژنو آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از واحد مرکزی خبر٬ نخستین دور از این گفتگوهای ایران و آمریکا بعدازظهر دوشنبه در ژنو آغاز و پس از۶ ساعت و نیم پایان یافت.

عراقچی: هنوز در مراحل اولیه هستیم

سیدعباس عراقچی معاون وزیر امورخارجه ایران و رییس هیات مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان پس از پایان گفتگوهای دوجانبه با مقامات آمریکایی٬ گفت: هنوز درمراحل اولیه هستیم.

رییس هیات مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان افزود: تقریبا درباره همه مسائلی که مطرح است به‌خصوص بحثتحریم‌ها بحث‌های مفصلی هم درسطح معاونان و هم در سطح کارشناسی صورت گرفت.

وی افزود: عصر سه‌شنبه گفتگوهای دوجانبه با بقیه کشورهای ۱ + ۵ ادامه می یابد و چهارشنبه جلسه‌ای با همه اعضای ۱ + ۵ خواهیم داشت.

عراقچی گفت: به دلیل انکه بحثها در مورد جزییات است در برخی از موارد راه حل هایی وجود دارد و در بعضی از مراحل هنوز باید بیشتر تلاش و بحثشود.

در موقعیتی نیستیم که نسبت به نتایج مذاکرات قضاوت کنیم

وی با اشاره به اینکه در موقعیتی نیستیم که نسبت به نتایج مذاکرات قضاوت کنیم، گفت: فضای جلسات بسیار خوب است اما در این خصوص که به راه حل خواهیم رسید٬ هنوز فاصله وجود دارد.

سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر امور خارجه ایران و وندی شرمن قائم مقام موقت و معاون سیاسی وزیر خارجه آمریکا گفتگوهای هسته‌ای خود را از عصر دوشنبه در شهر ژنو آغاز کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز