خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان:

زوار ایرانی امسال حج خوبی را خواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۰۴

با ارشادات و توصیه های آقای قاضی عسکر نماینده مقام معظم رهبری در امور حج و تلاش های آقای اوحدی رییس سازمان حج و زیارت ترتیبات لازم برای برگزاری حج تمتع بخوبی فراهم امده است.

معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه تاکید کرد: حسب مذاکرات مهم و سازنده بعمل آمده با امیر سعود الفیصل و دستورات ایشان اطمینان داریم امسال حجی با شکوه و در شان جهان اسلام را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداالهیان روز چهارشنبه با حضور در بعثه حجاج ایرانی در مکه مکرمه با رضایی نماینده اعزامی سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی دیدار و در جریان اخرین اقدامات و هماهنگی های به عمل آمده قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در مکه مکرمه تاکید کرد: حسب مذاکرات مهم و سازنده بعمل آمده با امیر سعود الفیصل و دستورات ایشان اطمینان داریم امسال حجی با شکوه و در شان جهان اسلام را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: با ارشادات و توصیه های آقای قاضی عسکر نماینده مقام معظم رهبری در امور حج و تلاش های آقای اوحدی رییس سازمان حج و زیارت ترتیبات لازم برای برگزاری حج تمتع بخوبی فراهم امده است.

وی ضمن تشکر از اقدامات سفارت عربستان سعودی در تهران و سرکنسولگری این کشور در مشهد مقدس در راستای تسهیل صدور روادید زوار ایرانی اضافه کرد: مقامات عربستان سعودی تدابیر ویژه ای را برای جلوگیری از انتقال ویروس ایبولا در ایام حج اندیشیده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز