خبرگزاری کار ایران

مایکل مان در گفت‌وگو با ایلنا:

برای رسیدن به توافق ۶ ماهه سخت تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۹۶۷

ما مصمم هستیم که این گفتگوها موفقیت آمیز باشد و تمام تلاشمان را در این راه انجام می دهیم / مهم این است که به یک توافق خوب دست یابیم و همه طرفین از آن راضی باشند.

سخنگوی کاترین اشتون تاکید کرد: برای رسیدن به توافق ۶ ماهه در موضوع مذاکرات هسته‌ای سخت تلاش می‌کنیم.

مایکل مان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا‌، در ارزیابی خود از مذاکرات هسته‌ای ایران و‌ گروه‌۱ + ۵ ‌گفت‌: ‌ بسیار خوشحالم که توافقنامه موقت در ۲۴ نوامبر به دست آمد و اجرای آن از ۲۰ ژانویه به صورت موفقیت‌آمیزی ‌آغاز شد.

وی ادامه داد: اکنون مهمترین بخش از این پروسه که گفتگو‌ها برای رسیدن به توافق نهایی است، آغاز شده است.

سخنگوی مسئول سیاست ‌خارجی اتحادیه اروپا خاطر‌نشان کرد: ما مصمم هستیم که این گفتگوها موفقیت آمیز باشد و تمام تلاشمان را در این راه انجام می دهیم.

مان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که چه قدر احتمال دارد در ظرف ۶ ماه به توافق نهایی برسیم، تصریح کرد‌: ما به سختی برای رسیدن به توافق طی ۶ ماهه تلاش می کنیم.

وی تاکید کرد: دستیابی به یک توافق ممکن است و ما برای رسیدن به آن به سختی کار می کنیم. آنچه مهم است این است که به یک توافق خوب دست یابیم و همه طرفین از آن راضی باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز