خبرگزاری کار ایران

از سوی افخم مطرح شد؛

محکومیت حمله تروریستی به کنسولگری ایران در پیشاور پاکستان

کد خبر : ۱۴۸۵۴۳

به دنبال وقوع این اقدام تروریستی دکتر محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در پیشاور، از آخرین وضعیت سلامت همکاران کنسولگری کشورمان اطمینان حاصل کرد و هم‌چنین در جریان خسارات وارده به ساختمان کنسولگری کشورمان قرار گرفت و توصیه‌های لازم را ارائه کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله تروریستی یک عامل انتحاری در مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر پیشاور پاکستان را که به کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای پلیس پاکستان منجر شد را شدیداً محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، مرضیه افخم با اشاره به توسعه دایره اقدامات تروریستی و خشونت‌گرایی در منطقه به‌ویژه علیه اماکن دیپلماتیک، بر ضرورت همکاری تنگاتنگ همه کشور‌ها در مسیر مبارزه با هرگونه مظاهر خشونت و افراط‌گرایی و مقابله با فتنه‌های مذهبی تاکید کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: به دنبال وقوع این اقدام تروریستی دکتر محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در پیشاور، از آخرین وضعیت سلامت همکاران کنسولگری کشورمان اطمینان حاصل کرد و هم‌چنین در جریان خسارات وارده به ساختمان کنسولگری کشورمان قرار گرفت و توصیه‌های لازم را ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز