خبرگزاری کار ایران

صادق خرازی:

مردم ایران به مرور آثار لغو تحریم ها را لمس خواهند کرد

کد خبر : ۱۲۳۲۷۱

مهمترین دستاورد این مذاکرات تایید غنی‌سازی در ایران است که سال‌ها صهیونیست ها و تندروهای اروپایی و آمریکایی سعی در محروم کردن ایران عزیز از این حق خود بوده‌اند.

سفیر پیشین ایران در پاریس گفت: با اجرای توافق ژنو تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی نیز در مسیر از بین رفتن قرار خواهد گرفت و مردم شریف ایران به مرور آثار لغو تحریم‌ها را لمس خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، صادق خرازی در صفحه فیسبوکش نوشت:

" بالاخره با مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران و نمایندگان و خادمان آنها حقوق هسته‌یی ایران و ایرانیان مورد تایید مجدد قرار گرفت. بعد از ماه‌ها مذاکرات فشرده با کشورهای ۱ + ۵ امشب در ژنو بیانیه مشترک ایران و ۱ + ۵ نهایی شد. توافق شامل هدف مشترک و گام اول و گام آخر در جهت حل و فصل نهایی موضوع هسته‌یی است. مهمترین دستاورد این مذاکرات تایید غنی‌سازی در ایران است که سال‌ها صهیونیست ها و تندروهای اروپایی و آمریکایی سعی در محروم کردن ایران عزیز از این حق خود بوده‌اند.

با اجرای توافق ژنو تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی نیز در مسیر از بین رفتن قرار خواهد گرفت و مردم شریف ایران به مرور آثار لغو تحریم ها را لمس خواهند کرد.

این پیروزی را به مردم عزیز ایران تبریک می گویم و به تیم هسته‌یی کشورمان که طی چند ماه گذشته شبانه روز در مسیر احقاق حق هسته‌یی کشورمان تلاش کرده‌اند دست مریزاد می‌گویم.

زنده و پاینده باد ایران و سرفراز باد ایرانی در هر کجای کره خاکی "

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز