خبرگزاری کار ایران

محمدجواد ظریف ضمن مثبت ارزیابی کردن مذاکرات:

هنوز در موارد معدودی اختلاف نظر داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۳۶

مذاکرات خوب پیش می‌رود ولی هنوز در موارد معدودی اختلاف نظر داریم. امیدوارم به یاری خدا و با دعای شما از این مرحله هم با موفقیت بگذریم و بتوانیم از حقوق و منافع ملت بزرگ ایران حراست کنیم.

وزیر خارجه کشورمان در صحفه شخصی خود در فیسبوک از خوب پیش رفتن مذاکرات صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد ظریف در صفحه فیسبوک خود ضمن اشاره مذاکرات فشرده دیروز، روند پیش رفتن مذاکرات رو خوب توصیف کرد و گفت: مذاکرات خوب پیش می رود ولی هنوز در موارد معدودی اختلاف نظر داریم. امیدوارم به یاری خدا و با دعای شما از این مرحله هم با موفقیت بگذریم و بتوانیم از حقوق و منافع ملت بزرگ ایران حراست کنیم.

متن یادداشت ظریف در ذیل می‌آید:
دوستان سلام
ساعت یک بعدازظهر جمعه به وقت ژنو(سه و نیم به وقت ایران) است. دیروز و امروز نزدیک ۶ ساعت مذاکره فشرده رسمی با خانم اشتون و ساعت‌ها مذاکرات رسمی و غیررسمی با اعضای ۱ + ۵ داشتیم. آنها هم چندین ساعت مذاکره در بین خودشان برای هماهنگ کردن مواضع داشته‌اند.
مذاکرات خوب پیش می‌رود ولی هنوز در موارد معدودی اختلاف نظر داریم. امیدوارم به یاری خدا و با دعای شما از این مرحله هم با موفقیت بگذریم و بتوانیم از حقوق و منافع ملت بزرگ ایران حراست کنیم. بسیار به دعای خیر شما نیاز داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز