خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

کاغذ بازی‌های اداری ضعف مهم در اجرای طرح‌های عمرانی است/ تاخیر ۱۰ ساله در احداث سد فینسک

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۳۴۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ضعف مهم در اجرای طرح‌های عمرانی، کاغذبازی های اداری و مدت زمان طولانی برای اعطای مجوزها است.

به گزارش ایلنا، منوچهر فخری روز سه‌شنبه در نشست بررسی اجرای طرح سد مخزنی فینسک در سالن جلسات فرمانداری مهدیشهر افزود: ساخت سد فینسک ، یک رویداد مهم و ارزشمند در استان سمنان است که باید دستگاه‌های اجرایی با پرهیز از کاغذبازی‌های اداری برای تسریع در اجرای این طرح بکوشند.

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۱۰ سال است که برای ساخت سد فینسک بحث و تبادل نظر می‌شود که این رویه باید هرچه سریع تر به اتمام برسد و این طرح مهم برای تامین آب آشامیدنی شهرستان‌های سمنان ، مهدیشهر و سرخه در گام اجرایی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی در چارچوب قانون و اختیار برای تسریع در اجرای این طرح کمک کنند و با تلاش همگانی این طرح به زودی در گام اجرایی قرار گیرد.

فخری تصریح کرد: مجوز ماده ۳۲ ساخت سد فینسک به زودی اعطا می‌شود و تمامی مسایل قانونی برای اجرای این طرح بررسی و دریافت شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه ، ساخت سد فینسک دارای ردیف اعتباری است، گفت: جلسه پیگیری برای ساخت این طرح مهم به صورت مستمر ادامه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز