خبرگزاری کار ایران

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

آغاز طرح اطعام مهدوی در 30 آشپزخانه استان / پخت ۳۱۳ هزار غذای گرم در استان همزمان با سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۸۸۲

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان از آغاز طرح اطعام مهدوی در سمنان و پخت ۳۱۳ هزار غذای گرم در استان سمنان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد قوسی قائم مقام کمیته امداد استان سمنان با تاکید بر اجرایی شدن منویات رهبر معظم انقلاب و کمک به نیازمندان خاطرنشان کرد: بیماری کرونا خانوارهای زیادی را دچار مشکلات اقتصادی کرده است که  اجرای اطعام مهدوی گوشه ای از اقدامات این نهاد حمایتی است.
 
وی  با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ایجاد پویش گسترده برای همدلی ، کمک مؤمنانه به مستمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا افزود: پویش اطعام مهدوی توسط کمیته امداد راه‌اندازی شده است که در قالب آن غذاهای طبخ شده با حفظ کرامت ولی نعمتان با رعایت مسائل بهداشتی و به صورت گرم در محلات و مناطق محروم با همکاری گروه‌های جهادی و داوطلب توزیع می شود.

محمد قوسی ضمن دعوت از خیران، موسسات خیریه، مراکز طبخ غذا و آحاد مردم برای پیوستن به رزمایش "بخشش ایرانیان" گفت: اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان را با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهند داد.

وی تصریح کرد: این آشپرخانه ها با کمک خیران نیک اندیش، سازمان های همسو و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کار طبخ و توزیع غذا در میان نیازمندان را برعهده دارند.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور نیز بیان کرد: ناظرین نهادهای بهداشتی براساس پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا بر روند طبخ و توزیع غذا در آشپزخانه های مهدوی نظارت خواهند کرد.

وی  با بیان اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک های مردمی برای تهیه و طبخ غذا برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان هستند، تصریح کرد: همچنین شماره حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ ، شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۷۶۹۸۴ نزد صندوق امداد ولایت و شماره گیری کد دستوری #۱۸۸۷۷ از طریق تلفن های همراه از راه های مشارکت خیران نیک اندیش در طرح همسفره و اطعام مهدوی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز