خبرگزاری کار ایران

به مدت دو روز؛

همایش ملی بیابان در دانشگاه سمنان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۹۸۳

دبیر اجرایی همایش ملی بیابان از حضور معاون وزیر جهادکشاورزی و دکتر پرویز کردوانی کویر‌شناس برجسته کشور در این همایش خبر داد.

دبیر اجرایی همایش ملی بیابان اظهار داشت: در این همایش که از امروز در دانشگاه سمنان آغاز و تا ۲۱ آبان ماه ادامه دارد علاوه بر معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و حضور احتمالی دکتر کردوانی، اساتید، مسوولان و سخنرانان برجسته‌ای چون محمد جعفری رییس مرکز تحقیقات بین الملل بیابان، خسروشاهی رییس بخش تحقیقات بیابان سازمان جنگل‌ها، فاتح رییس مرکز خشکسالی هوا‌شناسی کشور، برخی اعضای هیئت علمی دانشگاه و… نیز حضور خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا یزدانی آگاهی و شناخت بهتر از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مناطق خشک و بیابانی را از اهداف این همایش برشمرد و بیان داشت: در این همایش، بحثمنابع معدنی کویر، ضرورت توجه به توریسم بیابان و کویر، تنوع زیستی و حیات وحش و… با حضور کار‌شناسان و اساتید دانشگاه مورد بحثو بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر اجرایی همایش ملی بیابان، از ارسال ۴۹۵ مقاله به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: در این جشنواره ۵۳ مقاله بصورت سخنرانی و مابقی بصورت پوس‌تر ارائه می‌شود.

رئیس دانشکده کویر‌شناسی دانشگاه سمنان، همچنین از برگزاری یک نمایشگاه در حاشیه این همایش خبر داد و گفت: در این نمایشگاه برخی سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی فعال، محصولات و تولیدات خود نظیر گیاهان دارویی و… را معرفی و در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز