خبرگزاری کار ایران

در آیین افتتاحیه ششمین المپیاد ورزشی بسیج؛

دفاع از آرمان‌های شهدا، مهم‌ترین پیام ورزشکاران بسیجی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۳۰۷

پیام ورزشکاران بسیجی باید دفاع از آرمان‌های شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای جهان اسلام باشد.

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در آیین افتتاحیه ششمین المپیاد ورزشی بسیج کشور با حضور جانشین تربیت بدنی بسیج مستضعفین کشور، فرمانده سپاه ناحیه دامغان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در دامغان اظهار کرد: دامغان با قدمتی چندین هزارساله به عنوان پایتخت ایالت قومس در تاریخ شناخته می شود و دومین شهر کشور از لحاظ تقدیم شهدا به نسبت جمعیت در کشور است.

به گزارش ایلنا، اسحاق هراسانیان با بیان اینکه مردم دامغان مردمانی دیندار و ولایتمدار هستند، افزود: برگزاری ششمین المپیاد ورزشکاران بسیجی کشور در استان سمنان مقدمه خوبی برای برگزاری کنگره عظیم سرداران و سه هزار شهید میباشد.

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خطاب به ورزشکاران شرکت کننده در این المپیاد گفت: امیدواریم سوغاتی که از این مسابقات به استانهای خود می برید خاطرات خوب، صحت و سلامتی و امنیت کامل برگزاری این مسابقات ورزشی باشد.

هراسانیان ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه تربیت بدنی سپاه استان سمنان و همچنین سپاه ناحیه دامغان در برگزاری این المپیاد گفت: حوزه ورزش یکی از بخشهایی است که همواره مورد تهاجم دشمنان بوده است.

وی بیان کرد: پیام ورزشکاران بسیجی باید دفاع از آرمانهای شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای جهان اسلام باشد.

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه قهرمانان واقعی شهدا هستند، عنوان کرد: هر توفیقی که امروز ورزشکاران ما در عرصه های بین المللی کسب می کنند به برکت خون شهدا حاصل می شود.

هراسانیان گفت: امروز اگر ما در مسابقات بین المللی، ورزشکاران کشورمان را بر فراز قله های افتخار بالاتر از ورزشکاران اروپایی و آمریکایی می بینیم این ارزش کمی نیست و نشانه اهمیت آن پیامهای تبریک رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای پس از کسب هر نتیجه خوب و درخشان ورزشی است که توسط ورزشکاران دلیر این مرزو بوم کسب می شود.

وی تصریح کرد: مبارزه نکردن ورزشکاران کشورمان با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی عملی ارزشی و برآمده از ایمان و اعتقاد ورزشکاران ایرانی است.

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به بحثغزه و فلسطین گفت: امروز اگر ما در فلسطین، لبنان، سوریه، غزه و تقریباً تمام کشورهای منطقه شاهد چالشهای بسیار و به زمین ریخته شدن خون مسلمانان به ناحق هستیم؛ اما ملت ایران در امنیت به سر می برند و همه اینها به واسطه ایثارگری ها و رشادتهای شهدا و رهبری حکیمانه رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز