خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان کشوری:

همایش روز قشر بسیج جامعه زنان در سمنان برگزار می‌‏شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۱۱۲

سه‏ شنبه، ۱۴ مرداد ماه، همایش روز قشر بسیج جامعه زنان با حضور مسئولان کشوری در سمنان برگزار می‌شود.

رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان با گرامیداشت روز بسیج جامعه زنان و شهدای این قشر با تأکید بر شهید ‏محوری سال ۹۳ و " شهیده فوزیه شیردل "، بیان کرد: سه‏ شنبه، ۱۴ مرداد ماه، همایش روز قشر بسیج جامعه زنان با حضور مسئولان کشوری در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، زهره درزی‏ حرفه تصریح کرد: این همایش با هدف معرفی توانمندی‌های قشر بسیج جامعه زنان و نقش آنها در کارآمدی نظام و معرفی شهدا برای الگودهی به نسل جوان برگزار می‌شود.

رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان از دیگر اهداف برگزاری این همایش را تقویت انگیزه زنان در جامعه در حفظ ارزش‌های انقلاب و ارائه الگوهای قابل دسترسی به زنان و دختران جامعه عنوان کرد.

درزی‏ حرفه بیان کرد: با توجه به نیاز جامعه و الگوگیری برجسته انسانی و ستارگان درخشان راهنمایی، تکامل و تعالی انسان، استفاده از فرصت‌های این چنین برای معرفی این ذخایر پایان‏ ناپذیر و گنجینه‌های گران‏سنگ و بهره‌گیری از آن برای نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و هدایت و تربیت نسل‌های آینده ضروری است.

وی با بیان اینکه این همایش با حضور جانشین بسیج جامعه زنان کشور در سالن کتابخانه مرکزی سمنان برگزار می‌شود، افزود: اجرای تئاتر و برپایی نمایشگاهی از فعالیت‌های بسیج جامعه زنان در استان سمنان و… از دیگر برنامه‌های این همایش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز