خبرگزاری کار ایران

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت:

اولین دستگاه قوزه چینی پنبه به کشاورز گرمسار تحویل داده شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۰۹۳

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از تحویل یک دستگاه قوزه چین پشت تراکتوری پنبه به یکی از کشاورزان شهرستان گرمسار خبر داد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: این دستگاه اولین ادوات کشاورزی است که برای برداشت پنبه وارد استان شده است و در برداشت سال جاری پنبه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایلنا، خدابخش عرب افزود: برای دریافت این دستگاه برداشت ۲/۲ میلیارد ریال هزینه شده که در راستای توسعه مکانیزاسیون به ویژه در برداشت محصول پنبه مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال یارانه بلاعوض از محل کمک های فنی و اعتباری مکانیزاسیون، به میزان ۱۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل خط اعتباری ویژه مکانیزاسیون و ۳۰۰ میلیون ریال نیز از سوی متقاضی دستگاه تامین شده است.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان یاد آوری کرد: با عنایت به مشکل برداشت پنبه به ویژه در شهرستان های گرمسار و آرادان و هزینه های بالای نیروی انسانی برای برداشت، با استفاده از این دستگاه برداشت به صورت مکانیزه انجام خواهد شد که باعثکاهش هزینه تولید، سهولت انجام کارمی شود و در برداشت به موقع نیز تسریع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز