خبرگزاری کار ایران

در هفته بهزیستی؛

۲۰ برنامه در استان سمنان برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۷۲۱

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از برگزاری ۲۰ برنامه در هفته بهزیستی امسال در این استان خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی افزود: حضور در گلزار شهدا، افتتاح دو مرکز روان‌شناختی در مهدی‌شهر، افتتاح دو مرکز و یک مهدکودک در شاهرود، مسابقه نقاشی نونهالان و… از جمله برنامه‌های هفته بهزیسی در استان سمنان هستند.
به گزارش ایلنا، حجت الاسلام علی پهلوان شعار امسال هفته بهزیستی را هر زمان از زندگی بهزیستی عنوان کرد و افزود: بازدید استاندار، نمایندگان مردم شهرستان‌های مختلف و فرمانداران از مراکز تحت پوشش بهزیستی و ضیافت‌های افطاری ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی نیز از برنامه‌های ویژه بهزیستی است.
وی از اجرای طرح مراقبین ویژه معلولین در سمنان به همراه پنج استان دیگر کشور به صورت آزمایشی خبر داد و اظهار داشت: در این طرح که با اشتغالزایی نیز همراه است، جویندگان و دارندگان شرایط با دریافت آموزش‌های ویژه، سه روز در هفته به منزل یک معلول رفته و خدمات مربوط به وی را در منزل به معلول ارائه می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۰ معلول در استان سمنان در طرح مراقبین خدمات مراقبتی را در منزل خود دریافت می‌کنند و شرایط حقوقی و بیمه‌ای مطلوبی نیز برای ارایه کنندگان خدمات مراقبتی شرکت کننده در این طرح از سوی بهزیستی ارائه می‌شود.
پهلوان با اشاره به پایش پرونده‌های راکد معلولین در سالهای گذشته، ادامه داد: از این تعداد، دو هزار پرونده پایش شده به مراکز برای ارایه خدمات واگذار شده است.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: ۴۰۳ نفر از طرح ویزیت در منزل بهزیستی در استان سمنان بهره‌مند می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز