خبرگزاری کار ایران

در محل سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان؛

جشن تکلیف ۴۷ نفر از فرزندان کارکنان سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۷۰۳

به مناسبت روز عفاف و حجاب و سال روز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و با حضور مسئولان و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان مراسم جشن تکلیف ۴۷نفر از دختران و پسران کارکنان سازمان برگزار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تبریک ولادت امام حسن مجتبی به خانواده بزرگ جهاد کشاورزی و جمع حاضر، وارد شدن جمعی از فرزندان کارکنان به سن تکلیف را روزی خاص و مهم در زندگی آن‌ها یاد کرد.
به گزارش ایلنا، سید مجید موسوی گفت: بر اساس تصمیمات شورای فرهنگی سازمان مقرر شد برای اولین بار برای فرزندان کارکنان سازمان که در سال جاری به سن تکلیف و انجام فرایض دینی می‌رسند و به جهت ماندگار شدن این روز در ذهن و یاد آن‌ها مراسم جشن تکلیف به صورت جمعی برگزار شود و این فرزندان بدانند که با ورود به سن تکلیف یک رویداد مهم و بزرگ دینی در زندگی آن‌ها رقم خواهد خورد و مسئولیت دینیشان دو چندان خواهد شد.
وی به فرزندانی که در این مراسم برای آن‌ها جشن تکلیف برگزار می‌شود، توصیه کرد: از حالا به عرصه جدیدی از زندگی به ویژه شریعت اسلامی وارد شده‌اید و باید خیلی مراقب اعمال و کردار خود باشید چون خداوند متعال برای شما حساب و کتاب جدیدی باز خواهد کرد و لطف خود را دو چندان نصیبتان خواهد کرد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی در ائین جشن تکلیف فرزندان کارکنان این سازمان رسیدن به سن تکلیف و به نوعی پوشیدن خلعت زیبای تکلیف را مایه مباهات و افتخار برای فرزندان بیان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین میرزائیان گفت: رسیدن به سن تکلیف با انجام فرایض دینی به صورت کامل، توجه ویژه به نماز اول وقت، چشم پوشی از محرمات و کارهای ناپسند و توکل و توسل به خداوند متعال از مواردی است که از امروز مسئولیت شما جوانان را که باید مایه افتخار مکتب تشییع و ایران اسلامی باشید را برای حفظ ارزش‌های اسلامی دو چندان می‌کند.
در پایان مراسم از سوی رئیس سازمان و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه نماد یاد بود جشن تکلیف و لوح رسیدن به سن تکلیف به ۴۷ نفر از فرزندان کارکنان سازمان اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز