خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی و با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان؛

دیدار و تجلیل از دو خانواده شهید در سمنان انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۰۲۳

در زندگی روزمره و دنیای مادیات که به دنبال فریب همه است بعضا ما دچارفراموشی و سرگرم مادیات می شویم و دیدار با خانواده معظم شهدا و گرامی داشت یاد و خاطرات آنها عامل تقویت روح و روان، بعد معنوی و حفظ ارزش ها می شود.

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با حضور رئیس، معاونین، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان، مدیر و معاونین جهادکشاورزی شهرستان سمنان از دو خانواده شهید در سمنان تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار ها که در منزل پدر و مادر شهیدان سید جواد طاهری و ابوالفضل زادخیر رحمت از شهدای جهادگر دوران دفاع مقدس انجام شد از سوی معاون مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان مشخصات دو شهید، نحوه اعزام و شهادت، بخشی از وصیت نامه و خاطرات این دو شهید بیان شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این دیدارها گفت: در زندگی روزمره و دنیای مادیات که به دنبال فریب همه است بعضا ما دچارفراموشی و سرگرم مادیات می شویم و دیدار با خانواده معظم شهدا و گرامی داشت یاد و خاطرات آنها عامل تقویت روح و روان، بعد معنوی و حفظ ارزش ها می شود.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا میرزائیان افزود: برای کسب توان مضاعف و روحیه جهادی نیازمند این دیدارهای معنوی با خانواده همرزمان دیروزمان هستیم که امروز زندگی، امنیت، اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی مرهون رشادت های شهدای گرانقدر است.

در این دیدار ها همچنین مادر دو شهید سجایا و خصوصیات اخلاقی فرزند شهیدشان در اوایل انقلاب اسلامی، قبل از اعزام به جبهه های نبرد حق علیه باطل، زمان اعزام و شهادت آن ها تشریح کردند.

در پایان به رسم یاد بود و تجلیل از این دو خانواده شهید لوح تقدیر و هدیه توسط رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تقدیم دو خانواده شهید شد و به معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی سازمان ماموریت داد تا با برر سی لازم نسبت به رفع مسائل و مشکلات خانواده ها معظم شهدا اقدام نماید.

یادآوری می شود سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در دوران دفاع مقدس ۱۱۵ شهید تقدیم کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز