خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با مسئولان بخش کشاورزی استان گفت:

برداشتن یک قدم برای رفع نیاز و حاجت مردم مثل سال های متمادی عبادت است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۲۴

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی مسئولان بخش کشاورزی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار کردند.

در این دیدار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزری استان به فرمان امام راحل برای تشکیل نهاد مقدس جهاد برای رفع محرومیت در روستاها اشاره کرد و افزود: جهادگران در دوران دفاع مقدس و تجاوز دشمن به خاک میهن اسلامی ایران هم نقش بسیار مهم و بی بدیلی از خود بروز دادند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین میرزائیان در ادامه فراز هایی از پیام امام راحل(ره) به جهادگران را قرائت کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان دیدار مسئولان بخش کشاورزی با ائمه جمعه در سطح استان که به مشابه تجدید بیعت با ولایت امر است، جلسه با تشکل های بخش و بررسی مسائل و مشکلات آن ها، سرکشی از خانواده معظم شهدا، افتتاح پروژه ها، تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی، تجدید میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر و… را از برنامه های اجرائی هفته ذکر کرد.

سید مجید موسوی در ادامه گزارشی از وضعیت خشکسالی و تولیدات بخش کشاورزی ارائه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در اعیاد شعبانیه بزرگترین عید میلاد امام زمان(عج) است و اسلام برای امام زمان جایگاه ویژه ای قائل است طول عمر با برکت حضرت، حکومت جهانی و پایداری حکومت صالحان بر روی زمین از ویژه گی های امام زمان است و گرفتاری ما در فاصله گرفتن از امام زمان و خداست که باید بیشتر در زندگی ما دیده شود.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی افزود: هر جا کلمه مقدس جهاد حضور داشته باشد در بعد فرهنگی، اقتصادی، علمی، جهاد کشاورزی و… به آن جا قداست می بخشد.

وی بیان کرد: باید سعی شود در این هفته چند گره از مشکلات کشاورزان حل شود که قابل ارزش است. هر کس یک قدم برای نیاز و حاجت مردم بردارد مثل این است که سال های متمادی عبادت کرده است. باید در کارهایمان امام زمانمان را از خود راضی کنیم و عدالت را ارائه خدمت به صورت یکسان مد نظر داشته باشیم که یکی از مضرات برای نظام اسلامی نارضایتی مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز