خبرگزاری کار ایران

صدور دفترچه بیمه سلامت همگانی در استان سمنان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۰۳۰

این دفترچه‌ها به صورت رایگان و بر اساس اولویت ثبت نام افراد در سامانه و نیز ظرفیت چاپ دفترچه در دفا‌تر پیشخوان صادر و در اختیار ثبت نام کنندگان قرار می‌گیرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان گفت: صدور دفترچه بیمه سلامت همگانی برای افراد فاقد هر گونه بیمه از دیروز یکشنبه در این استان آغاز شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا اعرابی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: این دفترچه‌ها به صورت رایگان و بر اساس اولویت ثبت نام افراد در سامانه و نیز ظرفیت چاپ دفترچه در دفا‌تر پیشخوان صادر و در اختیار ثبت نام کنندگان قرار می‌گیرد.
وی گفت: برای ثبت نام کنندگان پیامکی ارسال می‌شود و از طریق آن محل دریافت دفترچه بیمه و دفتر پیشخوان مربوطه به متقاضیان اعلام می‌شود.
وی خاطرنشان ساخت: دفترچه‌های مذکور امتیازات سایر بیمه‌ها را دارد و دریافت کنندگان آن می‌توانند از خدمات بیمه‌ای برخوردار شوند.
اعرابی گفت: از بیمه شدگان مبلغ ۱۰ هزار ریال به عنوان هزینه چاپ در هنگام تحویل دریافت می‌شود.
وی شمار ثبت نام کنندگان در طرح بیمه سلامت همگانی را در استان سمنان ۱۵ هزار و ۸۱۸ نفر بیان کرد.
اعرابی گفت: از این تعداد سه هزار و ۶۷۴ نفر در سمنان، شش هزار و ۳۵۷ نفر در شهرستان شاهرود، دو هزار و ۶۹۳ نفر در دامغان، دو هزار و ۲۵۵ نفر در گرمسار، ۶۷۲ نفر در شهرستان مهدیشهر، ۱۲۰ نفر در شهرستان سرخه و ۵۹ نفر در شهرستان میامی در سامانه بیمه سلامت همگانی ثبت نام کرده‌اند.
مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان یادآور شد: سامانه www. bimesalamat. ir برای ثبت نام افراد فاقد بیمه همچنان باز است و افرادی که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند می‌توانند برای ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.
قریب ۱۵ درصد از جمعیت کشور فاقد پوشش بیمه‌ای هستند که در استان سمنان به لحاظ مناسب بودن پوشش بیمه‌ای این رقم کمتر از ۱۵ درصد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز