خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی استان:

زمین خوار میلیاردی در سمنان دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۵۰۴

فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری زمین خوار میلیاردی در شهرستان مهدیشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلیل موقوفه ئی با بیان اینکه  افزایش بی رویه ارزش ریالی زمین در سال های اخیر ، زمینه سوء استفاده افرادی سود جو و فرصت طلب را در تصرف غیر قانونی اراضی ملی به وجود آورده است، افزود: به همین منظور ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مقابله جدی با زمین خواری، ضمن همکاری با یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی، یک مورد زمین خواری را در شهرستان مهدیشهر شناسایی و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به بررسی های فنی و میدانی موضوع توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی، افزود : سرانجام مشخص شد فردی بدون مجوز اقدام به شخم زدن و کاشت درخت در ۲۱ هزار و ۶۲۹ متر مربع از اراضی ملی کرده است.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضایی و اقدام سریع و قاطعانه پلیس، متهم دستگیر و نسبت به خلع ید زمین مبادرت صورت گرفت.

سرهنگ موقوفه ئی ارزش ریالی اراضی ملی کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به دادسرا اعزام شد.

فرمانده انتظامی استان از عزم جدی پلیس در حفظ بیت المال و سرمایه های ملی از دست افراد سودجو و منفعت طلب ، خبر داد و از شهروندان خواست  در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری و تصرف اراضی ملی ، موضوع را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز