خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان سمنان:

با برهم زنندگان نظم جامعه در آخرین چهارشنبه سال بدون اغماض برخورد می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۹۳۵

رئیس کل دادگستری استان سمنان از صدور دستور به دادستان های سراسر استان مبنی بر برخورد قاطع و قانونی با برهم زنندگان آرامش و آسایش جامعه در آخرین چهارشنبه سال خبر داد .

به گزارش ایلنا،  محمد جعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان، گفت : با توجه به نزدیک شدن به آخرین چهارشنبه پایان سال ، مسئولان قضایی سراسر استان با سازماندهی کارگروه پیشگیری از وقوع جرم متشکل از نهادهای امنیتی ، انتظامی و قضایی در سراسر استان ، ضمن رصد کامل تحرکات افراد سودجو و منفعت طلب پس از شناسایی و دستگیری برهم زنندگان نظم و آرامش جامعه در شعب ویژه و فعال ، خارج از وقت و به صورت فوق العاده رسیدگی کنند .

وی با تأکید بر تقویت و افزایش گشت های نظارتی در آخرین چهارشنبه پایان سال گفت : با شناسایی مناطق پر خطر و آسیب پذیر و نیز استقرار یگان های انتظامی می توان از وقوع جرائم و آسیب های احتمالی جانی و مالی جلوگیری کرد.

رئیس شورای قضایی استان سمنان تصریح کرد : شعب کشیک با حضور کارکنان قضایی و اداری در مراجع قضایی فعال و همراه با سرعت و دقت به گزارش های واصله از ضابطین رسیدگی و دستورات قانونی لازم را صادر خواهند کرد  .

وی با هشدار به برهم زنندگان نظم و آسایش جامعه به علت وقوع حوادث جبران ناپذیر ناشی از عدم کنترل هیجانات چهارشنبه پایان سال ( چهارشنبه سوری ) عنوان کرد : دستگاه قضایی استان با برهم زنندگان نظم و آسایش جامعه بدون اغماض رفتار خواهد کرد .

نماینده  دستگاه عدلیه در استان سمنان خطاب به مسئولان قضایی استان، اظهار کرد : به مدارس و نهادهای آموزشی توصیه شود در جلسه ای با حضور اولیاء و مربیان پیرامون احصاء چالش های چهارشنبه پایان سال ، والدین را از رفت و آمدها و تحرکات فرزندان  آگاه نمایند تا از بروز حوادث تلخ و ناگوار در پایان سال جلوگیری شود .

رئیس کل دادگستری استان سمنان در این دستور قضایی تاکید کرد: برخی از اصناف و مشاغل اقدام به فروش و توزیع مواد محترقه وهیجان انگیز دارند که می بایست در این ایام از عرضه آن وسایل و ادوات خودداری کنند .

 عبدالهی در خاتمه گفت : امید است با فرهنگ سازی صحیح ، تمامی اقشار جامعه با مسئولان و ضابطان همکاری لازم را داشته تا ان شاء الله شاهد بروز حوادث تلخ و جبران ناپذیر نباشیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز