خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت؛

اورژانس مرجع بیمارستان کوثر سمنان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۰۹۶

در چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و همزمان با ولادت مولای متقیان امام علی (ع) اورژانس مرجع بیمارستان کوثر سمنان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، اورژانس مرجع بیمارستان کوثر سمنان با سرمایه ای بالغ بر 70 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 3 هزارو700 متر مربع به بهره برداری رسید.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت که امروز به منظور افتتاح چند پروژه به استان سمنان سفر کرده بود در آیین افتتاح اورژانس جدید بیمارستان کوثر سمنان،گفت:  اورژانس مرجع بیمارستان کوثر سمنان بزرگترین اورژانس کشور است.

داریوش پهلوان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در حاشیه بهره برداری از این پروژه با بیان اینکه در این بنااز فضای آلودگی زدایی استفاده شده است، اظهار کرد: طرح ساخت اورژانس مرجع از سال 99 آغاز و یکی از دغدغه های به حق مردم استان در زمینه پذیرش بیماران و مصدومان حوادث جاده ای و ترافیکی بود.

این اورژانس ، با مساحت ۳۷۰۰مترمربع با اعتبار ۷۰میلیارد تومان با ظرفیت بستری ۷۰ تخت آماده بهره‌برداری است و به تمام مردم استان ومنطقه خدمات درمانی را ارائه میدهد. اورژانس جدید شامل، دو بخش بستری، مراقبت ویژه ۶ تخت، احیا قلبی ریوی ۶ تخت، پانسمان و گچ گیری ۶ تخت، تریاژ  ۴ تخت، سرم تراپی ۹ تخت ایزوله عفونی ۱ تخت ، ایزوله روان ۱ تخت، داروخانه، رادیولوژی و حمام آلودگی زدایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز