خبرگزاری کار ایران

افزایش دو برابری کد رشته های تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی سمنان در سال جدید

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۰۱۳

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان از افزایش دو برابری کد رشته محل کارشناسی نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سعید محمدیان سمنانی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:سال گذشته تعداد کدرشته محل کارشناسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ۴۶  عنوان بوده است که امسال با اضافه شدن رشته های جدید و کاربردی دیگر به  ۷۸ عنوان رسیده است.

محمدیان سمنانی با بیان اینکه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته در دو رشته ناپیوسته کارشناسی حرفه ای و مهندسی فناوری به زودی آغاز می شود، افزود: این رشته ها در ۴ گروه فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات، کشاورزی و صنعت هستند که دارندگان مدرک کاردانی به بالا می توانند بدون کنکور در این رشته ها ثبت نام کرده و ادامه تحصیل دهند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان، با بیان اینکه در دانشگاه جامع علمی کاربردی برای دانشجویان پسر که مشمول نظام وظیفه باشند، معافیت تحصیلی صادر می شود، افزود: شهریه تحصیلی این دانشگاه اعم از ثابت و متغیر، بسیار کمتر از دانشگاه های دیگر است و علاوه بر آن از ترم دوم وام تحصیلی نیز به دانشجویان  پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان ۱۲ مرکز دارد که ۲ مرکز در شاهرود،۷مرکز در سمنان،۲مرکز در مهدیشهر، و ۱ مرکز در بیارجمند قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز