خبرگزاری کار ایران

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شهرستان میامی؛

توجه به قرآن سرلوحه هیئات مذهبی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۳۶

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شهرستان میامی توجه به قرآن در برنامه های هیئات مذهبی را ضروری دانست و گفت: قرآن باید سرآغاز برنامه های مساجد و هیئات مذهبی باشد.

ایلنا - سمنان: مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شهرستان میامی در نشستی با مسئولان هیئات مذهبی و ذاکران اهل بیت(ع) شهرستان میامی در محل کانون فرهنگی تبلیغی این شهرستان اظهار داشت: هیئات مذهبی در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان برنامه های خود را با محوریت قرآن و سیره اهل بیت(ع) برگزار کنند و به مسائل قرآنی توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام مجید بخشی همچنین توجه به اهداف قیام امام حسین(ع) را در سخنرانی های روحانیان ضروری دانست و تصریح کرد: مبلغان و روحانیان از بیان مطالب بی مدرک و بی محتوا و پرداختن به تحریفات و بدعت ها پرهیز کنند.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شهرستان میامی خطاب به مداحان اهل بیت(ع) نیز با بیان اینکه ذاکران آل الله در برنامه های خود از مقاتل معتبر و اشعار حماسی و سبک های مناسب استفاده کنند اظهار داشت: ذاکران و مداحان همچنین در انتخاب سبک مداحی و آهنگ اشعار دقت کنند و از آهنگ های نامناسب و اشعار تحریفی که در شان اهل بیت(ع) نباشد پرهیز کنند.

بخشی در ادامه به تجمع هیئات مذهبی و دسته جات عزاداری همزمان با روز عاشورا در میدان عاشورا میامی اشاره داشت و افزود: برپایی نمایشگاه امیر علقمه در روستای محمد آباد میامی نیز از دیگر برنامه های ماه محرم امسال است که در ایام شهادت امام حسین(ع) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ماه محرم امسال تعداد ۳۰ مبلغ به شهرستان میامی اعزام خواهند شد خاطر نشان کرد: تعداد ۱۲روحانی ثابت نیز در ایام محرم به تبلیغ مسائل دینی و مذهبی در سطح شهرستان می پردازند.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شهرستان میامی در خاتمه به برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی در این شهرستان اشاره داشت و گفت: احمد کیوان، روح الله سعادتی، داوود منصوری، حوا حسنی و رمضانعلی وزیری افرادی هستند که به عنوان شورای هیئات مذهبی شهرستان انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز