خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

تحولات بزرگی در انتظار بیمارستان‌های کرمانشاه است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۳۶۵

با تخصیص اعتباری مناسب، بیمارستان‌های کرمانشاه به صورت شایسته‌ای بازسازی، تجهیز و متحول خواهند شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تخت‌های ICU بیمارستان فارابی با تخصیص اعتباری معادل ۷میلیارد ریال از ۱۲ عدد به ۲۰ عدد افزایش می‌یابند و در این بیمارستان یک اتاق عمل عمومی مناسب ایجاد و نیز بخش‌های بازتوانی، فیزیوتراپی و کاردرمانی و تشخیصی در این بیمارستان توسعه و تجهیز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، دکتر حسین کریم از راه اندازی کلینیک ویژه این بیمارستان در رشته‌های مختلف برای پوشش بیماران اعصاب و روان خبر داد و گفت: این کلینیک با اعتبار ۴میلیارد ریال به زودی مهیا و آماده ارایه خدمت به منطقه می‌شود.

وی همچنین از اعتباری بالغ بر ۲۷میلیارد ریال برای توسعه مرکز آموزشی درمانی معتضدی و نیز راه اندازی کلینیک ویژه این مرکز خبر داد و گفت: کلینیک مرکز معتضدی باید به مرکز زنان و زایمان و نیز بیماری‌های مرتبط تبدیل شود.

رییس دانشگاه، همچنین از تخصیص ۹ میلیارد ریال برای پروژه اورژانس و اتاق عمل بیمارستان طالقانی خبر داد و گفت: مرکز امام خمینی نیز با اعتبارات فوق العاده‌ای که در نظر گرفته شده است متحول خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز