خبرگزاری کار ایران

انتصاب اعضای هیات امناء صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۸۸۱

سیدحسن هاشمی در این حکم محسن بهرامی، سید ابراهیم رئیسیون، سیدعلی صدرالسادات، عباس شیبانی و سیدعباس حسنی را به عنوان اعضای هیات امناء صرفه ­جویی ارزی در معالجه بیماران منصوب کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی اعضای هیات امناء صرفه­جویی ارزی در معالجه بیماران را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا؛ سیدحسن هاشمی در این حکم محسن بهرامی، سید ابراهیم رئیسیون، سیدعلی صدرالسادات، عباس شیبانی و سیدعباس حسنی را به عنوان اعضای هیات امناء صرفه ­جویی ارزی در معالجه بیماران منصوب کرد.

در حکم وزیر بهداشت آمده است، به استناد ماده ۲ قانون هیأت امناء صرفه ­جویی ارزی در معالجه بیماران مصوب مجلس شورای اسلامی و با توجه به تعهد، تجربه و سوابق اجرایی، به موجب این ابلاغ به عنوان عضو هیأت امناء صرفه­جویی ارزی در معالجه بیماران منصوب می­شوید تا با استعانت از خداوند متعال و با رعایت جوانب شرعی و قانونی برای تحقق اهداف و وظایف هیأت امناء برای توسعه کمی و کیفی خدمات سلامت در جامعه بخصوص مراکز دانشگاهی اهتمام ورزید.

در این حکم، به کارگیری تمامی ظرفیت­ های قانونی هیأت امناء برای تحقق اهداف و برنامه­های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برنامه ­ریزی لازم برای بهره­وری و مدیریت بهینه منابع موجود با تأمین نیازهای دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز تابعه و برنامه ریزی برای توسعه کمی و کیفی فعالیت­های بازرگانی هیأت امناء و واحدهای زیر مجموعه با نگاه اقتصاد مقاومتی به عنوان اهم انتظارات عنوان شده است.

برنامه ­ریزی برای ایجاد و بهره­مندی از توانمندی­های شرکت­های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی برای تقویت تولیدات داخلی، برنامه­ریزی و پیگیری مؤثر برای تقویت تولید ملزومات و تجهیزات پزشکی با رویکرد انتقال تکنولوژی به کشور، ایجاد ساز و کارهای بازرگانی مناسب برای انجام مأموریت­های هیأت امناء در قالب بنگاه­های اقتصادی کارآمد از دیگر انتظاراتی است که در این حکم به آن اشاره شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز