خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بهزیستی:

گسترش گفتمان رفاه اجتماعی در حل مشکلات تاثیرگذار است

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۴۹

ما اکنون چهار میلیون و هشتصد هزار معلول تحت پوشش داریم و به ۱۹۰ هزار معلول روانی مزمن به صورت کامل خدمات ارایه می‌دهیم.

رییس سازمان بهزیستی گفت: ایجاد بیمه پایه‌ در جامعه و گسترش گفتمان رفاه اجتماعی می‌تواند در حل مشکلات بسیار تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همایون هاشمی در همایش ملی رفاه اجتماعی در برنامه ششم توسعه با مرور برنامه‌های توسعه پیشین اظهار کرد: در بیشتر این برنامه‌ها بخشی از سیاست‌های رفاهی برای دستگاههای اجرایی به صورت الزام مطرح نشده بود در حالی که این مساله باید در برنامه‌های جدید در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه رویکرد بهزیستی به سمت پیشگیری عمومی پیش می رود گفت: اعتقاد داریم که نگاه غیرخطی و دو سویه به آسیب‌های اجتماعی می‌تواند بسیار اثر بخش باشد و منجر به فراگیری سیاست های رفاهی شود.

رییس سازمان بهزیستی با اشاره به برخی سیاست های مهم در این سازمان همچون تکیه بر توانمندی، بهره‌مندی در ارایه خدمات، تعامل درون و برون سازمانی، تکیه بر فرهنگ اسلامی ایرانی و اقتصاد مقاومتی گفت: سازمان بهزیستی تاکید بر برون سپاری برخی خدمات دارد که برای آن باید در جهت افزایش نظارت و سیاستگذاری پیش برویم.

وی ادامه داد: ما اکنون چهار میلیون و هشتصد هزار معلول تحت پوشش داریم و به ۱۹۰ هزار معلول روانی مزمن به صورت کامل خدمات ارایه می‌دهیم.

هاشمی افزود: ما تا در بیست و هشت هزار فیلد کاری که برعهده داریم ۹۸ درصد آن را برون سپاری کرده ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز