خبرگزاری کار ایران

سخنگوی مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی در گفت‌وگو با ایلنا:

بیشترین میزان آسیب دیدگی دکتر انوری در صورت و چشم است

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۸۹۸

به دلیل اینکه بیشترین میزان آسیب دیدگی در ناحیه صورت و به خصوص چشم بوده، دکتر انوری به بیمارستان فارابی منتقل شد تا در آنجا تحت درمان قرار بگیرد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی با اشاره به حادثه اسید پاشی شب گذشته بر روی مدیر بیمارستان ضیائیان گفت: بیشترین میزان آسیب دیدگی دکتر سیامند انوری در ناحیه صورت و به خصوص چشم است.

مجتبی خالدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره حادثه اسید پاشی شب گذشته عنوان کرد: در ساعت ۲۵:۲۰ دقیقه به اورژانس تهران اعلام شد که در منطقه ده ونک حادثه اسید پاشی رخ داده است.

وی افزود: همکاران ما فورا به محل حادثه اعزام شدند و در محل متوجه شدند که مرد ۴۵ ساله‌ای مورد حمله اسید پاشی قرار گرفته است.

خالدی با اشاره به اینکه مصدوم را به بیمارستان مطهری انتقال دادند تا اقدامات و کمک‌های اولیه برای بیمار انجام شود، افزود: به دلیل اینکه بیشترین میزان آسیب دیدگی در ناحیه صورت و به خصوص چشم بوده، بیمار به بیمارستان فارابی منتقل شد تا در آنجا تحت درمان قرار بگیرد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی افزود: از نوع درمان و عمل‌های انجام شده اطلاعات دیگری در دست نداریم.

به گزارش ایلنا؛ شب گذشته دکتر انوری، مدیر بیمارستان ضیائیان که شب گذشته، در حادثه اسیدپاشی از ناحیه چشم و صورت مصدوم شد و در بیمارستان فارابی تحت درمان قرار گرفت. گفتنی است حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت با حضور در بیمارستان فارابی از دکتر انوری ملاقات کرده و توصیه‌های لازم را به تیم معالج وی، در خصوص روند درمان ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز