خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امدادو نجات خبر داد:

ورود ۱۰ بالگرد به ناوگان امدادی هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۱۳۰

در حال حاضر متوسط رسیدن بر سر حادثه ۸ دقیقه است که هر چه این زمان کاهش یابد، میزان تلفات جاده‌ای نیز کاهش خواهد یافت.

رئیس سازمان امداد و نجات حمعیت هلال احمر از ورود ۱۰ فروند بالگرد به ناوگان امدادی هلال احمر خبر داد و گفت: این بالگرد‌ها با قدرت مانور فوق العاده قابلیت امدادی، آمبولانس و آی سی یو هوایی را دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ پیرحسین کولیوند رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر در حاشیه مراسم یادمان قربانیان سوانح رانندگی با اشاره به وجود ۵۰۰ پایگاه ثابت و ۱۵۰۰ پایگاه سیار امداد و نجات گفت: براساس طرح آمایش سرزمینی که در دست اجرا داریم و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید، به نظر می‌رسد باید پایگاههای ثابت را افزایش دهیم.

وی با اشاره به زمان رسیدن بر سر حادثه در جاده‌ها گفت: در حال حاضر متوسط رسیدن بر سر حادثه ۸ دقیقه است که هر چه این زمان کاهش یابد، میزان تلفات جاده‌ای نیز کاهش خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: در هر طرح امدادی که توسط سازمان امداد ونجات اجرایی می‌شود، ۲۵ تا ۳۰ درصد تجهیزات افزایش و تیم‌ها نوسازی می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به نقش عامل انسانی در بروز حوادثترافیکی گفت: باید با ارائه آموزش‌ها ضمن فرهنگ سازی سطح توانایی رانندگان را افزایش و در ‌‌نهایت اصلاح فرآیند را مدنظر داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز