خبرگزاری کار ایران

ایجاد تونل سلامت برای پیشگیری از بیماری‌های مشترک انسان و حیوان

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۷۵۹

با توجه به رواج زندگی کشاورزی و دامداری در استان لرستان و شیوع بیماری‌های مشترک انسانی و دامی، قرار است، جهت پیشگیری از چنین بیماری های، دو تونل سلامت در این استان برپا شود.

سفرنامه " سلامت و امید " سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر امروز دوشنبه وارد شهر خرم آباد استان لرستان شد.

به گزارش ایلنا، وحید رحمتی مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر با اعلام این خبر، گفت: در سفرنامه " سلامت و امید " ۳۰ پزشک متخصص بیماری های داخلی، عفونی، زایمان، پیراپزشکی و انتقال خون حضور دارند.

وی افزود: با توجه به رواج زندگی کشاورزی و دامداری در استان لرستان و شیوع بیماری های مشترک انسانی و دامی، قرار است جهت پیشگیری از چنین بیماری های، دو تونل سلامت در این استان برپا شود.

به گفته رحمتی، تیم پزشکی سلامت و امید از ۱۹ تا ۲۲ آبان ماه جاری در چهار شهرستان استان لرستان مستقر شده و به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی می پردازند.

وی افزود: اعضای این تیم ۱۹ آبان در شهرستان پلدختر، ۲۰ آبان در شهرستان کوهدشت، ۲۱ آبان در شهرستان دلفان و ۲۲ آبان نیز در شهرستان الیگودرز مستقر می شوند.

استان لرستان با یک میلیون و ۷۵۴ هزار نفر جمعیت دارای ۱۰ شهرستان و دو هزار و ۸۴۰ روستا با مساحت ۲۸ هزار کیلومتر است.

این سفرنامه پیشتر با حضور در استان های گلستان و اصفهان خدمات خود را به مردم محروم این استان ها ارائه کرده بود.

سازمان داوطلبان هلال احمر با هدف پیشگیری و در جهت کمک به افزایش سلامت جامعه این سفرنامه را در مناطق و روستاهای محروم کشور راه اندازی کرده است.

آموزش سلامت، حفاظت از سلامتی و پیشگیری از بیماری و خودمراقبتی از جمله دیگر اهداف سفرنامه مزبور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز